Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har lest mye her inne, men aldri postet noe før.

Vi har lenge hatt lyst å prøve, men lang utdanning og jobb har gjort at vi har ventet. Så dette er 1pp, og jeg test i dag morges (11 dpo, har ikke helt kontroll på syklusen etter å ha brukt p-piller lenge).

Hvordan tolke testen? :

post-81615-169474_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Den er negativ desverre;

Skrevet

Vel, det er en strek og det ser ut som det kan være farge i den. Test igjen om et par dager, så vil du få et sikkert resultat.

Skrevet

Jeg ser en svak, svak strek. Du er ganske tidlig enda når det bare er 11 dager siden eggløsning, så sier meg enig med Silfen; vent noen dager og ta ny test:)

AnonymBruker
Skrevet

Min var så svak og da jeg tok en clearblue digital med ukeindikator fikk jeg gravid 1-2 uker. Jeg tror din er positiv! Prøv med annen type test i morgen eller mandag ;)

Anonymous poster hash: 63c01...dd6

Skrevet (endret)

Takk for svar. Testen var litt "tydeligere" på ekte, men fremdeles veldig svak.. Skal på middag i kveld og vet at der blir det servert vin. Men jeg får si nei sånn bare for å være på den sikre siden :)

Endret av *håper*
Skrevet

Greit å stå over de vinglassene i kveld ja:)

AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av svake tester drikker man selvfølgelig ikke mellom EL og IKM når man prøver.

Anonymous poster hash: 92877...451

Skrevet

Uavhengig av svake tester drikker man selvfølgelig ikke mellom EL og IKM når man prøver.

Anonymous poster hash: 92877...451

Enig i det. Har ikke vært i denne situasjonen før. Men hva forteller dere til venner, når en plutselig ikke skal ha alkohol?

Skrevet

Hvis du ikke vil si at dere prøver å få barn så kan du komme med ei eller anna unnskyldning..

Du kjører og kan derfor ikke drikke

Hatt hodepine hele dagen og vil ikke trigge med alkohol

Nettopp startet med antibiotika og kan ikke kombinere den med alkohol

Kjenner på en forkjølelse og har ikke lyst på vin

F.eks..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...