AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Hvis du traff en stor litt feit fyr med småspesi utseende og ett barn fra før,men som var utrolig hyggelig og snill og god på kjøkkenet og god far til sitt barn. Kunne du blitt sammen med denne personen selv om han ikke tente deg eller var sexy?Anonymous poster hash: a5ace...17b 1
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Føler det alltid er trekk ved en mann som gjør han tiltrekkende. Ingen man er stygg, slik sa vi som små. 4
straamann Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Hvis du traff en stor litt feit fyr med småspesi utseende og ett barn fra før,men som var utrolig hyggelig og snill og god på kjøkkenet og god far til sitt barn. Kunne du blitt sammen med denne personen selv om han ikke tente deg eller var sexy?Anonymous poster hash: a5ace...17b
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Hvis du traff en stor litt feit fyr med småspesi utseende og ett barn fra før,men som var utrolig hyggelig og snill og god på kjøkkenet og god far til sitt barn. Kunne du blitt sammen med denne personen selv om han ikke tente deg eller var sexy?Anonymous poster hash: a5ace...17b Er det ikke veldig dumt å være sammen med noen man ikke tenner på? Alle fortjener å ha noen i livet sitt som syns de er deilig og sexy, uansett utseende. Så svaret er nei. Anonymous poster hash: b545f...f09 12
straamann Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Hvis du traff en småfeit dame med stor nese og tre barn, og som ikke var den skarpeste kniven i skuffen, men hun var snill, go på kjøkkenet og i senga. Ville du blitt sammen med henne da? "Male-version" 8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Men kan det ikke være at sjarmen gjør personen deilig og sexy? Vet om en fyr som er ikke attraktiv, men pga sjarmen hans så kunne jeg pult han der og da. Jeg har vært sammen med en fyr som var sexy og jeg tente på han de med en gang. Men etterhvert viste han seg å være en dritt og da tente jeg ikke på han mer. Dette skjedde også med mannen jeg engang var gift med, han tente meg ikke mer og sexen ble kjedelig. Anonymous poster hash: a5ace...17b 2
Gjest Nightwich Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Utseende betyr ingenting. Det viktige er at personligheten og utstrålingen er der 1
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Det er gjerne slik at de jeg liker, synes andre at er stygge.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Hvis du traff en stor litt feit fyr med småspesi utseende og ett barn fra før,men som var utrolig hyggelig og snill og god på kjøkkenet og god far til sitt barn. Kunne du blitt sammen med denne personen selv om han ikke tente deg eller var sexy?Anonymous poster hash: a5ace...17b Hvorfor skal du bli sammen med en person som ikke tenner deg eller ikke er det minste sexy. Er ikke det hele poenget med "å bli sammen"? Anonymous poster hash: fab34...65b 6
Sylvari Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Så lenge jeg ikke finner han attraktiv så ville et forhold vært dødfødt for min del. 4
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Hvorfor skal du bli sammen med en person som ikke tenner deg eller ikke er det minste sexy. Er ikke det hele poenget med "å bli sammen"? Anonymous poster hash: fab34...65b Han kan jo være rå i senga.
Kosemose Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Merkelig problemstilling. Jeg kunne godt blitt forelsket i/tent på en mann jeg i utgangspunktet ikke syntes var kjekk/sexy/pen, hvis personligheten var slik at jeg likevel tente på ham. En mann man ikke tenner på blir mer som en god venn, og det er vel bare dumt å bli kjæreste med noen man kun ser på som en venn? 2
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Det kan være noe så du føler du bare må ha han, selv om du ikke synes han er deilig. Du klarer ikke sette fingeren på det, men han har kommet inn i livet ditt fordi du og han skal prøve om dere kan passe sammen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #14 Skrevet 5. april 2014 Jeg kunne aldri blitt sammen med en mann som hadde barn fra før. Eller en jeg ikke tente på. Anonymous poster hash: 7d8b9...827 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #15 Skrevet 5. april 2014 Joda, en slik mann kunne jeg blitt sammen med. Anonymous poster hash: e8643...0b0
Gjest New_Girl Skrevet 5. april 2014 #16 Skrevet 5. april 2014 Jeg kunne ikke blitt sammen med en mann jeg ikke syns er attraktiv, nei. 2
Erazor Skrevet 5. april 2014 #17 Skrevet 5. april 2014 Det som teller er selvsagt om fyren kan lage de deiligste eggeretter til frokost hver morgen! ...ellers sies det jo at «beauty is in the eye of the beholder». Det noen synes er skjønt, synes andre er stygt (heldigvis, ellers hadde nok menneskeheten slitt). Jeg tror at det må være en tiltrekning for at et forhold virkelig skal fungere, men hva den tiltrekningen består i, kan variere. Og når man virkelig blir glad i et menneske, vil man gjerne se på dem som penere. Man ser skjønnheten i de små tingene som en utenforstående ikke tenker over fordi de ikke har et personlig forhold til vedkommende. Det er mange som er i forhold med personer som er langt fra «modellpene» fordi dette ikke er eneste kriterium når man søker partner. Mange kvinner setter for eksempel status og penger høyt. Så man kan jo spørre kvinnene om de ville blitt sammen med en heller lite attraktiv mann som var steinrik og/eller berømt. Da tror jeg dilemmaet blir større! 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. april 2014 #18 Skrevet 5. april 2014 Det som teller er selvsagt om fyren kan lage de deiligste eggeretter til frokost hver morgen! ...ellers sies det jo at «beauty is in the eye of the beholder». Det noen synes er skjønt, synes andre er stygt (heldigvis, ellers hadde nok menneskeheten slitt). Jeg tror at det må være en tiltrekning for at et forhold virkelig skal fungere, men hva den tiltrekningen består i, kan variere. Og når man virkelig blir glad i et menneske, vil man gjerne se på dem som penere. Man ser skjønnheten i de små tingene som en utenforstående ikke tenker over fordi de ikke har et personlig forhold til vedkommende. Det er mange som er i forhold med personer som er langt fra «modellpene» fordi dette ikke er eneste kriterium når man søker partner. Mange kvinner setter for eksempel status og penger høyt. Så man kan jo spørre kvinnene om de ville blitt sammen med en heller lite attraktiv mann som var steinrik og/eller berømt. Da tror jeg dilemmaet blir større! HVER dag? Skal retten være forskjellig hver gang, eller holder det med 7 forskjellige? 1
Gjest New_Girl Skrevet 5. april 2014 #19 Skrevet 5. april 2014 Det er mange som er i forhold med personer som er langt fra «modellpene» fordi dette ikke er eneste kriterium når man søker partner. Mange kvinner setter for eksempel status og penger høyt. Så man kan jo spørre kvinnene om de ville blitt sammen med en heller lite attraktiv mann som var steinrik og/eller berømt. Da tror jeg dilemmaet blir større! For at et forhold skal vare må jeg være tiltrukket av personen, men som du sier, hva msn blir tiltrukket av varierer jo fra person til person. Men all verdens av penger gjør ikke en person mer tiltrekkende. Så jeg hadde takket nei til Donald Trump også Men det fungerer jo motsatt også, uansett hvor kjekk en mann er så vil jeg ikke være sammen med ha ny os det viser seg at han er slem og ufyselig. 1
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #20 Skrevet 5. april 2014 Jeg blir tiltrekker av selve personligheten, utseende er det første man ser, men jeg synes det er kvalmt med ekstremt pene gutter, de er så trodeilig, at det blir for kvalmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå