Gå til innhold

Viktigheten av gode foreldre!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Det er midt på natten, og som vanlig på denne tiden av døgnet reflekteres det over både store og små ting.

En ting som slo meg i dag er viktigheten av gode foreldre. Jeg har hatt litt fri de siste dagene og det har gått mye tid med på å se på serier som Luksusfellen og Hellstrøm rydder opp - hjemme. En ting som går igjen episode etter episode er hvordan de akutelle menneskenes ufattelige fjerne virkelighetsoppfatning blir delt av deres foreldre.

Jente i 20-årene med enorm forbruksgjeld, hvor foreldrene har sponset ditt og datt og aldri satt grenser.

Voksen mann godt opp i åra som bare spiser nugatti hele dagen til alle måltider( :bond: ), for ja, det var helt greit når han vokste opp.

Barn som ikke liker noen ting, på grunn av evneveike foreldre som ikke setter foten ned.

Ja, jeg kunne ha fortsatt inn i evigheten, men dere skjønner tegninga.

Det er altså så vanvtittig viktig med gode og sunne rollemodeller, som både setter grenser, motiverer og bryr seg. Fy f så heldig jeg er som har hatt verdens beste foreldre, det er en gave som virkelig overgår alt annet i livet.

Anonymous poster hash: 797e7...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...