AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #1 Skrevet 5. april 2014 Kvinnfolk på 22 her. Det er en dame jeg ser veldig opp til og tenker på konstant. Det har nok vokst til en usunn besettelse. Før vi skal møtes, er jeg veldig nervøs, men så snart vi er sammen føler jeg meg litt roligere og det føles veldig bra å prate sammen. Samtidig føler jeg ikke noe direkte behov for å fysisk være nær henne, kanskje kun når hun nesten er nær meg... Når vi er fra hverandre vil jeg bare møte henne igjen, og jeg tenner på tanken om å gjøre diskrete, sensuelle ting foran henne som hun kan legge merke til. Jeg skjønner bare ikke om jeg har romantiske følelser eller om det er et sterkt ønske om å bli sett av en person jeg ser opp til. Jeg er nemlig usikker på om jeg kan være bifil... Jeg orker ikke tanken på f.eks å aldri se henne igjen. Input? Anonymous poster hash: 91ac4...5d1 1
Gjest Kvinneline Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Kan hende du bare er veldig glad i henne Dette trenger ikke å bety at du plutselig har blitt bifil. Man kan få romantiske følelser for gode venner, kvinner som menn.
embla1807 Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Kan hende du bare har en uskyldig fantasi. Er ikke unormalt. Har hatt det for jenter selv, selv om jeg vet at jeg aldri kunne fått romantiske følelser for en jente. Blir mer sånn fantasier, men om noe hadde skjedd i realiteten så hadde det ikke vært så kult allikevel.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Er litt sånn selv. Eller er en jente på skolen som jeg blir helt fnisrte og rar rundt hver gang jeg ser, får skikkelig sommerfugler i magen og blir skuffet de dagene jeg ikke får snakket med henne. Drømmer til og med om henne. Har kjempelyst til å kysse henne og kose med henne og sikt, men blir helt avtent av å tenke på å ha sex med henne eller andre jenter. Skjønner ikke dette, når jeg helt klart blir forelsket i andre jenter. Også er jeg alt for glad i peniser da. Er 23 forresten.Anonymous poster hash: b288f...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå