Gjest Lompa Skrevet 7. juni 2004 #21 Skrevet 7. juni 2004 *Slenger fra seg alt og løøøper hjem til sjokoladen jeg har sittet og voktet på siden sist mandag. En Valhrona-nougat...Dyreste sjokoladen jeg har kjøpt (60 penger) men den er SÅÅÅÅ verdt det.Men jeg deler ikke!!*
aline Skrevet 7. juni 2004 #22 Skrevet 7. juni 2004 ...Er det ikke deilig å bare vite at du har det da? I tilfelle du får sykt lyst på sjokolade. Eller har du det kanskje hele tiden? har alltid lyst på sjokolade jeg!! og tenker ihvertfall ikke på annet dersom jeg har det liggende!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. juni 2004 #23 Skrevet 7. juni 2004 åssen f får du til det???? :hår: Du må ikke tro at jeg kjøpte bare den sjokoladen. Kjøpte masse annet godteri også,så mye at jeg ikke klarte å spise det opp Når det gjelder troikaen - så hadde sambo spist den
Maetzii Skrevet 7. juni 2004 #24 Skrevet 7. juni 2004 Har en hel vaskemaskin full av sjokolade jeg - sikkert 10 kg der.. Får masse sjokolade av mamma stadig vekk (hun liker å sabotere slankeplaner) og siden jeg skal slanke meg så blir de aldri spist heeelt opp, de bare ligger og frister... Sjokoladelager anbefalles ikke (men det er jo så godt at jeg KAN ikke kaste dem da!)
aline Skrevet 8. juni 2004 #25 Skrevet 8. juni 2004 ....Du må ikke tro at jeg kjøpte bare den sjokoladen. Kjøpte masse annet godteri også,så mye at jeg ikke klarte å spise det opp Ah.... da ja, DET har faktisk jeg også opplevd en gang... at det har vært igjen bittelitt etter å ha kjøpt en masse!!!! ....Når det gjelder troikaen - så hadde sambo spist den gåkke an!!! :evil:
Mona Skrevet 23. juni 2004 #27 Skrevet 23. juni 2004 Hmm... i kjøleskapet mitt har jeg både Crispo' date=' Stratos, Kinder, Milkyway - sparer alle til gode anledninger. Alle burde få seg et sjokoladelager [/quote'] Helt umulig!
Gjest Lompa Skrevet 24. juni 2004 #28 Skrevet 24. juni 2004 Har en hel vaskemaskin full av sjokolade jeg - sikkert 10 kg der.. Får masse sjokolade av mamma stadig vekk (hun liker å sabotere slankeplaner) og siden jeg skal slanke meg så blir de aldri spist heeelt opp' date=' de bare ligger og frister... Sjokoladelager anbefalles ikke (men det er jo så godt at jeg KAN ikke kaste dem da!)[/quote'] VASKEMASKIN??? :o
Malou Skrevet 25. juni 2004 #30 Skrevet 25. juni 2004 Har bestilt stor pose ekte bamsemums i taxfree'n. Gleder meg til mamma kommer med den i kveld! Å bamsemums.. Og Freia melkesjokolade.. Jennifer
Gjest Emera Skrevet 25. juni 2004 #31 Skrevet 25. juni 2004 Jeg har vært på Olsson og kjøpt meg cognackuler, whiskeykuler og irish coffeekuler. De skulle være til lørdagen, da, men jeg har nok smakt litt... Nam!
Gjest 1111 Skrevet 25. juni 2004 #32 Skrevet 25. juni 2004 Husker jeg fikk brekninger sist gang jeg spiste congackuler :-?
Gjest Emera Skrevet 25. juni 2004 #33 Skrevet 25. juni 2004 Husker jeg fikk brekninger sist gang jeg spiste congackuler :-? Hvor mange spiste du da, da?
Gjest tusjen Skrevet 25. juni 2004 #34 Skrevet 25. juni 2004 Det lurer jeg også på :-) .. De er jo sååå kjempegode.. tusjen
Gjest 1111 Skrevet 26. juni 2004 #36 Skrevet 26. juni 2004 En! kusina mi utfordra meg til å ta spise en, de skulle visst være så fryktelig gode :o Etterpå lo hun godt da
Gjest Emera Skrevet 26. juni 2004 #38 Skrevet 26. juni 2004 Å, men de er jo sååå gode! Kunne sikkert spist meg full på cognackuler, jeg... Men da hedde vel jeg og blitt kvalm...
Gjest 1111 Skrevet 26. juni 2004 #39 Skrevet 26. juni 2004 Ja, jeg hadde likt å se noen spise seg full på congackuler!
Gjest Hulderjenta Skrevet 26. juni 2004 #40 Skrevet 26. juni 2004 I vaskemaskinen - sikkert i form av sjokoladeflekker på klærne - tror dere ikke? :D fra Huldra som har en godteskål (med bla. sjokoldae) på bordet i stuen *løper til og fra*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå