Gå til innhold

Sjokolade Sjokolade Sjokolade:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt det sjokoladesnakket deres,

åååååååååh!! :hoppe:

Flere enn meg som fikk et akutt

sjokoladebehov akkurat nå?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg, meg, meg!!

Mmmm.. kunne tenkt meg iskald melkesjokolade fra kjøleskapet med et iskaldt glass melk til...

:sikle:

Gjest Primula
Skrevet

Åja, en delig center som smelter på tungen...eller troika med herlig gele...eller en knasende firkløver...

hvorfor gikk jeg inn på denne linken... :-?

Skrevet

Jeg har nettopp spist en stor plate Crispo, så sjokoladehungeren er i grunn fylt, og vel så det.... :-? :-)

Skrevet

ååh..kald melkesjokolade....mmm.... :wow:

Gjest gjest1
Skrevet

Å nei, hva har jeg satt i gang? :o

Skrevet

Iskald melkeskjokolade.. Rett fra kjøleskapet, sammen med et iskaldt glass melk :tunge1:

:-(

:-x

:evil:

Skrevet

Jeg sitter å spise fargepletter..

Min favoritt sjokolade..

:sjarmor:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Ååå,tror jeg har en troika som jeg kjøpte i går,hadde glemt den helt!

MÅ finne den NÅ! :sikle:

Skrevet

Jeg skal liksom være såååå sunn og flink og ikke spise sjokolade o.l. denne uka, også snubler jeg over denne tråden?

:grine:

Skrevet
...hvorfor gikk jeg inn på denne linken... :-?

:-x akkurat det sitter jeg her og lurer på også.... :-(

Skrevet
Ååå,tror jeg har en troika som jeg kjøpte i går,hadde glemt den helt!

MÅ finne den NÅ! :sikle:

åssen f :sinnatagg: får du til det???? :sjokk: :hår: :hakeslepp:

Skrevet

åssen f :sinnatagg: får du til det???? :sjokk: :hår: :hakeslepp:

Ja, det lurer jeg også på :o

Hvordan går det ann å kjøpe sjokolade og glemme den? jeg spiser den før jeg er kommet hjem jeg :oops: :ler:

Skrevet
.. jeg spiser den før jeg er kommet hjem jeg :oops: :ler: :Nikke: jeg også, så på lørdagene kjøper jeg en liten en som jeg kan spise på veien, slik at litt av lørdagssjokoladen faktisk er igjen til kvelden!!! :ler:
Skrevet

Ååh! Kom nettopp på at jeg har utrolig store mengder med sjokohassel og sjokomandler!

Gjest Seleena
Skrevet

.... Og eg sitt "fast" i examen på skulen og har ingen tilgong til sjokolade..... :(

CRISPO vil eg ha NOO!!!

Gjest Candyfloss
Skrevet

Hmm... i kjøleskapet mitt har jeg både Crispo, Stratos, Kinder, Milkyway - sparer alle til gode anledninger. Alle burde få seg et sjokoladelager :wink:

Skrevet

Candyfloss; det er noen av oss som ikke kan ha det liggende da!! :roll::ler: blir lager for en dag og skrekkelig dårlig i magen dersom jeg skulle kjøpt inn alt det du skriver.... :-?

Gjest Candyfloss
Skrevet
Candyfloss; det er noen av oss som ikke kan ha det liggende da!! :roll::ler: blir lager for en dag og skrekkelig dårlig i magen dersom jeg skulle kjøpt inn alt det du skriver.... :-?

Er det ikke deilig å bare vite at du har det da? I tilfelle du får sykt lyst på sjokolade. Eller har du det kanskje hele tiden? :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...