Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke langt fra å begå en tabbe. Jeg har vært over ett år uten sex, uten kjæresten min. Jeg tviler på at gan er utro nå, men utelukker ikke at han kan ha hatt noen ons. Jeg flørter med andre og elsker oppmerksomheten.

Noen som har klart avstandsforhold uten utroskap?

Anonymous poster hash: 15e28...afb

Videoannonse
Annonse
Gjest alegria
Skrevet (endret)

Da er dere er like ille begge to.

Endret av alegria
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var helt utrolig enkelt, fordi jeg elsker ham og han elsker meg. Avstandsforhold i over ett år, null problem.

Jeg håper kjæresten din gjør det samme som deg.

Anonymous poster hash: 41900...786
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slå opp. Et år uten sex? Det er jo ikke et reellt forhold.

Anonymous poster hash: 2e77b...542
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold, men har ikke vært det like lenge som deg. Det er ikke så lett. Jeg tror den biten er enklere for han...eldre, seriøs, aldri vært utro...vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men han takler nok det der greit.

Jeg har vært vant med mye oppmerksomhet og å alltid "ha noen". Her jeg bor nå har jeg plenty sjanser, og han hadde sikkert ikke fått vite noe heller. Og i tillegg dukket opp en gammel bekjent, som har vist tydelig interesse, prøvd seg flere ganger og sagt rett ut hva han vil. Jeg merket ting ble vanskelig, det er så enkelt å bare "leve livet" og glemme at man skal tilbake til en hverdag hjemme en dag.

Jeg skrev en liste over alt jeg setter pris på ved kjæresten og forholdet, og hvordan det hadde føltes om ejg hadde gjort noe, og konsekvensene. Leste denne hver dag, passet på å ha så mye som mulig kontakt med kjæresten, og tok avstand til denne bekjente.Har sett han nå og da, men har sørget for at det går lang tid mellom hver gang, avvist flere ganger han har foreslått noe, og møttes i litt andre settinger - dvs. ikke med høyt alkoholinntaket på et utested hvor det er dansing, ikke "romantiske" turer alene osv. Rett og slett unngå muligheter og fristelser. Har også snakket om han med andre venner her, og har heldigvis (kynisk sagt men) en venn som ikke fordrar han og dermed lett påpeker de negative sidene hans.

Har funket kjempebra. Når jeg sist møtte igjen denne bekjente etter noen uker med lite kontakt var det virkelig null tiltrekning fra min side, og vet det overhodet ikke er noen fare for at jeg skal falle for noen av triksa hans. Er utrolig lettet over at jeg ikke har gjort noe dumt, det føles så bra, og har bare gjort følelsene for kjæresten sterkere.

Du kan flørte og like oppmerksomheten, men nøy deg med det. Du får egentlig ikke noe mer bekreftelse ut av å spre bena. Du får bare dårlig samvittighet, mindre følelser, ødelegger forholdet ditt, og kanskje en kjønnssykdom eller to på kjøpet.

Anonymous poster hash: db21c...9e8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold, men har ikke vært det like lenge som deg. Det er ikke så lett. Jeg tror den biten er enklere for han...eldre, seriøs, aldri vært utro...vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men han takler nok det der greit.

Jeg har vært vant med mye oppmerksomhet og å alltid "ha noen". Her jeg bor nå har jeg plenty sjanser, og han hadde sikkert ikke fått vite noe heller. Og i tillegg dukket opp en gammel bekjent, som har vist tydelig interesse, prøvd seg flere ganger og sagt rett ut hva han vil. Jeg merket ting ble vanskelig, det er så enkelt å bare "leve livet" og glemme at man skal tilbake til en hverdag hjemme en dag.

Jeg skrev en liste over alt jeg setter pris på ved kjæresten og forholdet, og hvordan det hadde føltes om ejg hadde gjort noe, og konsekvensene. Leste denne hver dag, passet på å ha så mye som mulig kontakt med kjæresten, og tok avstand til denne bekjente.Har sett han nå og da, men har sørget for at det går lang tid mellom hver gang, avvist flere ganger han har foreslått noe, og møttes i litt andre settinger - dvs. ikke med høyt alkoholinntaket på et utested hvor det er dansing, ikke "romantiske" turer alene osv. Rett og slett unngå muligheter og fristelser. Har også snakket om han med andre venner her, og har heldigvis (kynisk sagt men) en venn som ikke fordrar han og dermed lett påpeker de negative sidene hans.

Har funket kjempebra. Når jeg sist møtte igjen denne bekjente etter noen uker med lite kontakt var det virkelig null tiltrekning fra min side, og vet det overhodet ikke er noen fare for at jeg skal falle for noen av triksa hans. Er utrolig lettet over at jeg ikke har gjort noe dumt, det føles så bra, og har bare gjort følelsene for kjæresten sterkere.

Du kan flørte og like oppmerksomheten, men nøy deg med det. Du får egentlig ikke noe mer bekreftelse ut av å spre bena. Du får bare dårlig samvittighet, mindre følelser, ødelegger forholdet ditt, og kanskje en kjønnssykdom eller to på kjøpet.

Anonymous poster hash: db21c...9e8

Takk for et godt og langt svar. Jeg fremstår nok sikkert som en skikkelig hurpe her. Ser ut som folk angriper meg.

Jeg må nok tillegge at min kjære har vært utro før mot meg. Dette ble etterfulgt av ren paranoia av meg, og et hat rettet mot utroskap.

Jeg har ikke vært utro enda. Men, det er en jeg liker så godt. Alt er så usikkert med han jeg er sammen med. Han forventer at jeg skal ordne alt for at vi skal møtes. Han er en veldig god kjæreste nå, men han er på den andre siden av kloden for å bli ferdig med et studie. Jeg vet ikke hva han gjør når jeg sover, vet bare at han har vært utro før og flørtet med andre damer mens vi enda bodde under samme tak.

Jeg som hater utroskap, jeg burde i hvertfall ikke begå noen tabbe. Har retter så mye hat mot de utroe.

Anonymous poster hash: 15e28...afb

Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold. Vi har vært sammen i litt over et år, og jeg synes det går overraskende bra. Vi hadde litt problemer i starten, tror det var fordi vi rett og slett ikke var vant til å ikke se hverandre så ofte. Nå er vi vant til det. I slutten av året får han fagbrev og kan flytte til Oslo, da blir vi samboere. :) det er selvfølgelig kjipt å ikke få se kjæresten så ofte som man vil, men tanken på at det ikke er så altfor lenge til vi kan bo sammen holder oss oppe. Ingen av oss har vært utro, det kunne vi aldri gjort mot hverandre. Vi har heller ikke lyst på noen andre, så sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...