AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Dette blir min andre tråd for dagen, men jeg håper det går fint. Har så lite å gjøre på akkurat i dag Som jeg skrev om i forrige tråd er det så mange alene menn, burde vi ikke heller oppfordre dem til å finne seg noen fra andre land eller flytte? Eller kjøpe seksuelle tjenester (frivillig, sikkert og under profesjonelle forhold) av og til om de ikke kan få seg ei kone? Eller burde de bare sitte og se ned i gulvet? Anonymous poster hash: 400d8...673
Gjest heihade Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Hvorfor gjøre det til vår jobb å oppfordre dem til noe som de heller kunne tenkt ut selv? 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 I steden for å se ned på dem mener jeg og gjør narr av dem som gjør det? Anonymous poster hash: 400d8...673
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Hvorfor gjøre det til vår jobb å oppfordre dem til noe som de heller kunne tenkt ut selv? Ikke jobb, men i steden for å se slik ned på alle de som finner seg koner i utlandet. Anonymous poster hash: 400d8...673
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 I steden for å se ned på dem mener jeg og gjør narr av dem som gjør det? Anonymous poster hash: 400d8...673 Gjør hva?? Skaffer seg koner fra 3 Verden??? Jeg gjør ikke narr av dem, jeg synes bare synd på dem.
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Jeg kommer aldri til å forstå meg på folk som prøver og framstille det som noe negativt å være alene. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Hvis noen sliter med å tiltrekke seg en partner, er det som regel en grunn til det. Folk kan velge hva slags partner de vil. Jeg har ikke noen problemer med at en mann finner seg en kone fra Thailand. De trenger heller ikke bry seg om hva andre synes. Det er ikke som om disse mennene er mindre fordomsfulle eller bedre mennesker enn andre bare fordi de ikke har valgmuligheter. Det er nok av menn som kaller alle kvinner for golddiggere - helt til de selv ikke ser noen annen losning enn å bruke egen velstand på å få en fattig dame. Anonymous poster hash: 2a415...a8b 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Hvis noen sliter med å tiltrekke seg en partner, er det som regel en grunn til det. Folk kan velge hva slags partner de vil. Jeg har ikke noen problemer med at en mann finner seg en kone fra Thailand. De trenger heller ikke bry seg om hva andre synes. Det er ikke som om disse mennene er mindre fordomsfulle eller bedre mennesker enn andre bare fordi de ikke har valgmuligheter. Det er nok av menn som kaller alle kvinner for golddiggere - helt til de selv ikke ser noen annen losning enn å bruke egen velstand på å få en fattig dame. Anonymous poster hash: 2a415...a8b Jeg tror heller at dette ganske enkelt bekrefter det at kvinner blir kåte av penger. De trenger heller ikke å bry seg om hva andre mener, men andre burde heller ikke bry seg om hva de gjør da. I steden for å gjøre sånn narr. Anonymous poster hash: 400d8...673 1
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Alene menn. Jeg ler meg ihjel av uttrykket.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Alene menn. Jeg ler meg ihjel av uttrykket. Hvorfor? Jeg ler meg ihjel av at du kaller deg Gjest, men er mer enn busatt her. Anonymous poster hash: 400d8...673 3
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror heller at dette ganske enkelt bekrefter det at kvinner blir kåte av penger. De trenger heller ikke å bry seg om hva andre mener, men andre burde heller ikke bry seg om hva de gjør da. I steden for å gjøre sånn narr. Anonymous poster hash: 400d8...673 Uttrykk for ditt kvinnehat. Hvorfor? Jeg ler meg ihjel av at du kaller deg Gjest, men er mer enn busatt her. Anonymous poster hash: 400d8...673 Men så gjør det da. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Uttrykk for ditt kvinnehat. Absolutt ikke, har ingen ting i mot kvinner personlig. Men har ofte i mot mange sin oppførsel. Men så gjør det da. Takk for det sjef Anonymous poster hash: 400d8...673
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Absolutt ikke, har ingen ting i mot kvinner personlig. Men har ofte i mot mange sin oppførsel. Takk for det sjef Anonymous poster hash: 400d8...673 :susse:
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror heller at dette ganske enkelt bekrefter det at kvinner blir kåte av penger. De trenger heller ikke å bry seg om hva andre mener, men andre burde heller ikke bry seg om hva de gjør da. I steden for å gjøre sånn narr. Anonymous poster hash: 400d8...673 Det er mange irrasjonelle mennesker som bør slutte å gjøre narr. Menn burde innse at en velutdannet mann med suksess er mer attraktiv for kvinner enn en taper og det betyr ikke at kvinner er overfladiske horer. Menn burde slutte å gjøre narr av andre menn som viser følelser. Kvinner burde slutte å gjøre narr av kvinner som tar andre valg i livet enn dem selv. Menn burde slutte å gjøre narr av kvinner som dater menn mye eldre enn dem selv. Kvinner burde slutte å gjøre narr av kvinner som velger kosmetisk kirurgi. Alle har en formening om hvordan andre lever sine liv. Det vil ikke endre seg. Hva enn du gjør, er det noen som synes det er et galt valg. Hvis en sosialt handicappet fyr uten jobb eller et sosialt liv finner seg en 20 år yngre dame fra Thailand som han knapt kan kommunisere med, så vil mange tenke sitt. Og du vil ikke endre det ved en KG-tråd der du mener at alle som ikke liker det er slemme. Det handler til slutt bare om man vil ta valgene sine for seg selv og ikke for alle andre. Noen setter egen lykke over hva alle andre mener om dem, fordi man kan ikke "luke ut" alle som ikke liker en. Anonymous poster hash: 2a415...a8b 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Det er mange irrasjonelle mennesker som bør slutte å gjøre narr. Menn burde innse at en velutdannet mann med suksess er mer attraktiv for kvinner enn en taper og det betyr ikke at kvinner er overfladiske horer. Menn burde slutte å gjøre narr av andre menn som viser følelser. Kvinner burde slutte å gjøre narr av kvinner som tar andre valg i livet enn dem selv. Menn burde slutte å gjøre narr av kvinner som dater menn mye eldre enn dem selv. Kvinner burde slutte å gjøre narr av kvinner som velger kosmetisk kirurgi. Alle har en formening om hvordan andre lever sine liv. Det vil ikke endre seg. Hva enn du gjør, er det noen som synes det er et galt valg. Hvis en sosialt handicappet fyr uten jobb eller et sosialt liv finner seg en 20 år yngre dame fra Thailand som han knapt kan kommunisere med, så vil mange tenke sitt. Og du vil ikke endre det ved en KG-tråd der du mener at alle som ikke liker det er slemme. Det handler til slutt bare om man vil ta valgene sine for seg selv og ikke for alle andre. Noen setter egen lykke over hva alle andre mener om dem, fordi man kan ikke "luke ut" alle som ikke liker en. Anonymous poster hash: 2a415...a8b Jeg tror ikke at noen menn har ment noe annet enn at kvinner liker menn med suksess osv. Anonymous poster hash: 400d8...673
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror ikke at noen menn har ment noe annet enn at kvinner liker menn med suksess osv. Anonymous poster hash: 400d8...673 Det er nok av menn på forum som mener kvinner er forferderlige dersom de vil ha en mann med utdannelse, suksess og penger. Menn som selv har suksess mener selvsagt ikke dette, men de uten liker å forsøke å trykke ned kvinner og tvinge dem til å endre preferanser. Anonymous poster hash: 2a415...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #18 Skrevet 4. april 2014 Det er nok av menn på forum som mener kvinner er forferderlige dersom de vil ha en mann med utdannelse, suksess og penger. Menn som selv har suksess mener selvsagt ikke dette, men de uten liker å forsøke å trykke ned kvinner og tvinge dem til å endre preferanser. Anonymous poster hash: 2a415...a8b Hehe, at de uttrykker sitt misbehag med det får de bare gjør og som er hele poenget. Og det er jo likevel ganske overfladisk. Det er forskjellig fra det å tro at det er det omvendte som er saken. Anonymous poster hash: 400d8...673
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #19 Skrevet 5. april 2014 Men så lenge man er singel er man jo "alene mann" eller "alene kvinne" Bare at en del også venter på å finne seg en kjæreste og ikke har noen store problemer med det. Anonymous poster hash: 2c4f1...297
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #20 Skrevet 5. april 2014 Jeg tror ikke at noen menn har ment noe annet enn at kvinner liker menn med suksess osv. Anonymous poster hash: 400d8...673 Jeg driter da i hvor mye mine kjærester har tjent så lenge de har ambisjoner her i livet. Mener du at en person som meg som rett og slett blir irritert på mennesker som ikke har ambisjoner og pågangsmot skal bli sammen med en tafatt mann bare fordi at de ikke klarer å få seg noe? Det er da selvsagt noe som gjør at de ikke får seg noe, og jeg merker at for mange så er det ambisjonene som er litt dårlige. Når jeg nå tar en mastergrad: hvorfor mener du at jeg skal ta til takke med en mann som ikke engang har giddet og fullføre VGS? Jeg vil jo absolutt ikke ha noe som helst til felles med en sånn mann, og det gjelder også for veldig mange andre jenter. Anonymous poster hash: 2c4f1...297 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå