AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Så satt og så two and a half men sited, og da snakket Charlie om at vakre kvinner var vant med at menn var etter dem hele tiden, så hvis du var lur, ventet du til de kontaktet deg istedet. Så menn, det jeg lurer på er: stemmer det Charlie sier? Anonymous poster hash: ef9eb...d51
Collan Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Hvorfor skal vakre kvinner kontakte "passive" menn hvis de hele tiden får tilnærmelser? Jeg kan gå med på at en og annen vakker kvinne opp gjennom historien har sett seg ut en mann de liker og så tatt kontakt med ham, selv om de har fått tilnærmelser nok fra andre, men det er ikke mange. I store deler av verden tilsier kulturen at hovedregelen er at det er menn som tar initiativ. Vi kan diskutere hvor mye av det som er biologi og hvor mye som skyldes kulturen, men det er et faktum at det er slik. I store deler av verden er det også menn som står for de fleste sjekkeforsøkene. Jeg er et "feilfabrikat" av arten mann i så måte, siden jeg er introvert og sjenert overfor jenter, men jeg kan i alle fall si dette: Jeg har fått høre fra både kjente og ukjente kvinner at jeg ser bra ut, men jeg har aldri opplevd noe direkte sjekkeforsøk. En sjelden gang har jeg opplevd et og annet vagt hint, men ikke noe mer.
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 (endret) Så satt og så two and a half men sited, og da snakket Charlie om at vakre kvinner var vant med at menn var etter dem hele tiden, så hvis du var lur, ventet du til de kontaktet deg istedet. Så menn, det jeg lurer på er: stemmer det Charlie sier? Anonymous poster hash: ef9eb...d51 Hvorfor skal jeg vise interesse for ei som får oppmerksomhet hele tiden? Da blir ikke jeg spesiell i hennes øyne.. Så det er bortkastet energi. Om jeg ga henne oppmerksomhet og var heldig, så er det få sjanser til at det blir noe annet enn et lite eventyr . Så for meg stemmer det. For alle de som gir oppmerksomhet til fine damer, stemmer det ikke. Endret 5. april 2014 av Svampebob1 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 (endret) Hvorfor skal vakre kvinner kontakte "passive" menn hvis de hele tiden får tilnærmelser? Jeg kan gå med på at en og annen vakker kvinne opp gjennom historien har sett seg ut en mann de liker og så tatt kontakt med ham, selv om de har fått tilnærmelser nok fra andre, men det er ikke mange. I store deler av verden tilsier kulturen at hovedregelen er at det er menn som tar initiativ. Vi kan diskutere hvor mye av det som er biologi og hvor mye som skyldes kulturen, men det er et faktum at det er slik. I store deler av verden er det også menn som står for de fleste sjekkeforsøkene. Jeg er et "feilfabrikat" av arten mann i så måte, siden jeg er introvert og sjenert overfor jenter, men jeg kan i alle fall si dette: Jeg har fått høre fra både kjente og ukjente kvinner at jeg ser bra ut, men jeg har aldri opplevd noe direkte sjekkeforsøk. En sjelden gang har jeg opplevd et og annet vagt hint, men ikke noe mer. Da har du ikke funnet din greie enda.. Ei jente som er vant med å bli lagt an på vil legge merke til det om du som en kul kar ikke viser interesse for henne. Du bryter mønsteret for henne. Det forutsetter at du klarer å være deg selv og stå for den du er på en pen måte. Jeg har selv opplevd det.... Og har ikke vært kjent for å være den som drar damer heller. Ikke vil jeg påstå at jeg er typen til det heller.. Prøver ikke å skryte på meg noe her, bare så det er sagt :-p Endret 5. april 2014 av Svampebob1 1
Collan Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Så satt og så two and a half men sited, og da snakket Charlie om at vakre kvinner var vant med at menn var etter dem hele tiden, så hvis du var lur, ventet du til de kontaktet deg istedet. Så menn, det jeg lurer på er: stemmer det Charlie sier? Anonymous poster hash: ef9eb...d51 P.S.: Det fungerer nok best på film, der det er skrevet inn i manus at hun skal ta kontakt med ham. 1
Gutt_Buskerud Skrevet 6. april 2014 #6 Skrevet 6. april 2014 Jeg hadde som "strategi" og se meg ut den fineste dama på det stedet jeg var. Veldig ofte viste deg seg at hun var singel, og ikke andre hadde kontaktet henne den kvelden sånn jeg gjorde. Kom over med øllen min og sa egentlig bare "hei, så du sitter her alene du da. Det kan da ikke være gøy". Veldig ofte viste det seg at hun var singel og ledig på markedet. Andre ganger var hun med en type, og han ble ikke alltid like imponert.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 Nei. Attraktive damer legger seg ikke etter menn (med mindre vi snakker om George Clooney). Anonymous poster hash: 33372...5f5
Fysikeren Skrevet 6. april 2014 #8 Skrevet 6. april 2014 I en annen episode sier han at man bør kontakte de peneste jentene fordi ingen andre tør.
Gjest .-L-. Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 Både og. Damer er forskjellige og reagerer forskjellig på om du er laidback. Gjelder å se om hun er typen som vil at du skal ta mye initiativ eller om hun er typen som liker å ta litt initativ selv. Er ikke alltid så lett å se. Jeg har fått noen oppgitte blikk en del ganger fordi jeg har vært for laidback når damene har ønsket at jeg skal være mer frempå. Det er som sagt vanskelig å se, spesielt hvis damen er populær og snakker med alle. Det kan være vanskelig å vite om det er reel kjemi mellom dere eller om hun bare er hyggelig. Jeg tolket faktisk feil på dette for ikke så lenge siden. Jeg følte vel at damen bare var hyggelig, men i ettertid så er det ganske tydelig at jeg tok feil. Angrer på at jeg ikke var mer frempå..
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 Så satt og så two and a half men sited, og da snakket Charlie om at vakre kvinner var vant med at menn var etter dem hele tiden, så hvis du var lur, ventet du til de kontaktet deg istedet. Så menn, det jeg lurer på er: stemmer det Charlie sier? Anonymous poster hash: ef9eb...d51 Motsatt. Vakre kvinner tør ikke norske menn å ta kontakt med. De blir ensomme.Anonymous poster hash: 06a6d...1b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå