Gå til innhold

Vi har aldri hatt intim sex.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og nå når jeg nevnte det for 5 mnd siden at jeg syns det er sårt at han virker så "langt borte" når vi har sex, og at jeg ønsker sex hvor vi begge er til stedet og har sex med hverandre og ikke bare for en utløsning.

Jeg er ung, trent og ettertraktet. Han koser og sier stadig atjeg er sexy og fin osv

Har aldri hatt en sånn erfaring med en mann før. Da de tidligere kjærestene mine ikke virket til å få nok.

Det er veldig trist at det skal være sånn.. jeg er vant til å si akkurat hvordan jeg vil ha det og snakke skittent, nå har jeg slutta å si noe som helst siden det virker nesten som om han syns det er ubehagelig at jeg gir noe lyd i det hele tatt..

Anonymous poster hash: ae5a3...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er sammen med feil person. Sex skal være lystbetont, deilig og befriende.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er sammen med feil person. Sex skal være lystbetont, deilig og befriende.

Han har aldri hatt det sier han. Jeg kan jo ikke kutte ut mannen pga sexen. Var sammen med en som var ikke var helt i vater og absolutt ikke noe husbondemne, men sexen var rå.

Ts

Skrevet

Han har aldri hatt det sier han. Jeg kan jo ikke kutte ut mannen pga sexen. Var sammen med en som var ikke var helt i vater og absolutt ikke noe husbondemne, men sexen var rå.

TsAnonymous poster hash: ae5a3...807

nei det er jo fritt valg av hva man vil ha ut av livet. :)
Skrevet (endret)

Ts

Løsningen er at du har begge to, så kan du ha rå sex med han som er god i senga, men ellers har du ikke noe med ham å gjøre, og så gjør du de andre tingene med husbondemnet ditt. Polygami er undervurdert :tommelopp:

Endret av Testosteron
AnonymBruker
Skrevet

Løsningen er at du har begge to, så kan du ha rå sex med han som er god i senga, men ellers har du ikke noe med ham å gjøre, og så gjør du de andre tingene med husbondemnet ditt. Polygami er undervurdert :tommelopp:

Hehehehe!! Det svaret der var så trist at det var litt vittig hehe :-P

Ts

Skrevet

Hehehehe!! Det svaret der var så trist at det var litt vittig hehe :-P

Ts

Det er ikke realistisk, men hvis det var det, kunne du ha tenkt deg å vært i et polygamt forhold med flere menn?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke realistisk, men hvis det var det, kunne du ha tenkt deg å vært i et polygamt forhold med flere menn?

Om jeg kunne hatt sex med andre selv om jeg var i et forhold? Godt spørsmål! Jeg kjenner det slik at sex er med en jeg elsker. Da jeg før hadde sex med et par menn som jeg ikke følte noe for var sexen kald og skamfull. Så erfaringsmessig så er sex best med de en er sammen med og kjenner.

Han jeg hadde den råe sexen med var det mye følelser, på godt og vondt, men da følelsene dabbet av ble også sexen (fra min side) ikke noe behagelig.

Sexen med nåværende kan være kjærlighetsfull med kyss og øyekontakt, men merker at det ikke varer lenge om ganga. Jeg tenner på han og har lyst oftere enn han, men jeg blir usikker når han ikke er like åpen om hva han liker og at han aldri slikker eller tar på meg nedentil før selve samleiet. Han er helt besatt av rompa mi og tar skikkelig tak i den, men der stopper det. Konklusjonen er vel at han er veldig usikker på seg selv?

Ts

Skrevet

Om jeg kunne hatt sex med andre selv om jeg var i et forhold?

At du var sammen med flere menn samtidig, noe de var klar over og samtykket til

AnonymBruker
Skrevet

Skal du ta til takke med dårlig sex da, bare fordi du ikke vil kutte ut mannen? Det er tydligvis noe som mangler, og du virker ikke fornøyd..

Anonymous poster hash: 1da0f...885
AnonymBruker
Skrevet

At du var sammen med flere menn samtidig, noe de var klar over og samtykket til

Nei, jeg liker å tilegne meg og min kropp kun til én mann.

Hva med deg?

AnonymBruker
Skrevet

Skal du ta til takke med dårlig sex da, bare fordi du ikke vil kutte ut mannen? Det er tydligvis noe som mangler, og du virker ikke fornøyd..

Anonymous poster hash: 1da0f...885

Vi knuller for å tilfredsstille og få utløsning, ikke for å elske med hverandre. Det er 2 forskjellige ting. Knullinga er ikke dårlig, men jeg vil være intim og kjærlig når jeg har sex med kjæresten min

Ts

Skrevet

Nei, jeg liker å tilegne meg og min kropp kun til én mann.

Hva med deg?

Samme med meg

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva det er du savner? Øyekontakt? At han stryker på deg? At han bruker lengre tid og varierer stillingen?

Hva er det som gjør at du føler han er "langt borte" når dere har sex?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er homo.

Anonymous poster hash: 7c364...108
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg kunne hatt sex med andre selv om jeg var i et forhold? Godt spørsmål! Jeg kjenner det slik at sex er med en jeg elsker. Da jeg før hadde sex med et par menn som jeg ikke følte noe for var sexen kald og skamfull. Så erfaringsmessig så er sex best med de en er sammen med og kjenner.

Han jeg hadde den råe sexen med var det mye følelser, på godt og vondt, men da følelsene dabbet av ble også sexen (fra min side) ikke noe behagelig.

Sexen med nåværende kan være kjærlighetsfull med kyss og øyekontakt, men merker at det ikke varer lenge om ganga. Jeg tenner på han og har lyst oftere enn han, men jeg blir usikker når han ikke er like åpen om hva han liker og at han aldri slikker eller tar på meg nedentil før selve samleiet. Han er helt besatt av rompa mi og tar skikkelig tak i den, men der stopper det. Konklusjonen er vel at han er veldig usikker på seg selv?

Ts

Tar han deg ikke på brøsta? Anonymous poster hash: e1e9f...110

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva det er du savner? Øyekontakt? At han stryker på deg? At han bruker lengre tid og varierer stillingen?

Hva er det som gjør at du føler han er "langt borte" når dere har sex?

Jeg har også hatt sex med en som var "langt borte". Han var det ikke hver gang, men noen ganger. Og det føles som han tenker på noe helt annet og bare har "mekanisk sex" på en måte. Ikke noe lidenskap, bare bevegelsene. At han er helt fjern.

Om det var en slags forklaring.

Anonymous poster hash: 30a7f...83c

AnonymBruker
Skrevet

men jeg blir usikker når han ikke er like åpen om hva han liker og at han aldri slikker eller tar på meg nedentil før selve samleiet.

Ts

Hva mener du med dette, TS? At det ikke foregår noe forspill?? Hvordan blir du isåfall klar for selve samleiet?

Anonymous poster hash: 22f13...c91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...