AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hva synes dere om tenåringsjenter som går i converse eller nike fargerikejoggesko, 2xu og en kort topp som går over rumpen til hverdags?Anonymous poster hash: 165f2...a68
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Mente: hva hadde dere TENKT hvis dere hadde sett det.tsAnonymous poster hash: 165f2...a68
Fuglen Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Ser dette ca hver dag, og tenker ikke så mye over det. Hvordan det?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 ser slike hver dag, tenker ikke noe spesielt. Hvorfor lurer du? Anonymous poster hash: 93bbc...cfa
Gjest Lille-pus Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Tenker ikke noe spesielt om det, det er et helt daglig syn.
Gjest Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Jeg lurer på hvorfor i huleste de bruker treningstights til vanlig, og hvorfor i all verden de bruker tights med kort topp til. Tights er ikke bukse! Tights med kort topp er ikke pent!
Chanchan Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Jeg lurer på hvorfor i huleste de bruker treningstights til vanlig, og hvorfor i all verden de bruker tights med kort topp til. Tights er ikke bukse! Tights med kort topp er ikke pent! De synes vel det er behagelig, da. Du har vel uansett ikke noe med hva folk har på seg, hvis det plager deg kan du se vekk. 1
Gjest Nanne70 Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 De synes vel det er behagelig, da. Du har vel uansett ikke noe med hva folk har på seg, hvis det plager deg kan du se vekk. Du, nå spurte du om folk sin mening om et slikt antrekk, gjorde du ikke? Da ber du dem faktisk om å "ha noe med" det, og da kan du ikke bli snurt bare fordi noen har en negativ mening, ikke sant?
Miss Lucky Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Hadde tenkt at de hadde vært på evt skulle på trening 1
challenger Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Ser bare teit ut med treningstights om du ikke er på trening(eller på vei fra eller til). Jeg kan godt stikke innom butikken på vei til trening, men da har jeg fullt treningsantrekk på meg, og ikke en vanlig genser til løpetightsen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Tenker at dette er en fjortiss som spiller på kropp og sex pga hun føler hun MÅ gå så lettkledd og se "fit" ut. Huff.Anonymous poster hash: 62fa0...765 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Treningstights til hverdags er helt på bærtur. Jeg skjønner ikke poenget. Det finnes for eksempel superstretchy bukser på Bikbok til en billig penge, hvis man absolutt skal vise rumpe og være komfortabel på en gang så er det jo bare å bruke noe sånt. Anonymous poster hash: 16acd...d71 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Tenker ingenting. Er jo bare en kjedelig uniform. 1
Gjest Skrevet 5. april 2014 #14 Skrevet 5. april 2014 De synes vel det er behagelig, da. Du har vel uansett ikke noe med hva folk har på seg, hvis det plager deg kan du se vekk. Oida, det var da en veldig reaksjon. Hårsår much? Det ble spurt om hva folk synes om dette, og jeg svarte. Har ikke sagt at det plager meg, jeg bare sa hva jeg mener om klesstilen.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #15 Skrevet 5. april 2014 Tenker at denne jenta tenner på tights. Er en deilig fetish det også. Jeg tenner på gummidresser. Deilig og stramt. En nydelig følelse. Anonymous poster hash: 2d866...c6e
happiest Skrevet 5. april 2014 #16 Skrevet 5. april 2014 Synes det ser rart ut om folk går med det som vanlige klær og ikke fordi de skal trene....
Chanchan Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Du, nå spurte du om folk sin mening om et slikt antrekk, gjorde du ikke? Da ber du dem faktisk om å "ha noe med" det, og da kan du ikke bli snurt bare fordi noen har en negativ mening, ikke sant? Hæ? Jeg har ikke spurt om noenting, når får du gi deg. Oida, det var da en veldig reaksjon. Hårsår much? Det ble spurt om hva folk synes om dette, og jeg svarte. Har ikke sagt at det plager meg, jeg bare sa hva jeg mener om klesstilen. Pass deg for å definere hvor stor en reaksjon er fra andre siden av skjermen. Jeg er ikke hårsår, trener nesten ikke selv så eier ikke en eneste treningstights. Jeg mener bare at greia med å legge seg opp i hva andre har på seg og hvordan andre ser ut er en uting. Alle burde ha friheten til å se ut og kle seg akkurat som de selv ønsker uavhengig av hva andre måtte føle og mene.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Tenker at jeg gleder meg til denne trenden går over. Synes det ser skikkelig fjollete ut med treningstighst, skoletter og en vanlig genser For meg er treningstights noe innsvetta greier og kun ment for trening. Hvem trener med et diger skjerf rundt halsen? Anonymous poster hash: 2f315...c6c 1
Gjest Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Jeg mener bare at greia med å legge seg opp i hva andre har på seg og hvordan andre ser ut er en uting. Alle burde ha friheten til å se ut og kle seg akkurat som de selv ønsker uavhengig av hva andre måtte føle og mene. Igjen: det ble spurt hva man synes om en slik stil, og jeg svarte. Ikke noe mer enn det. Som du kanskje ser, er det flere som har svært det samme som meg. Interessant at du blir så provosert at akkurat mitt svar, men nå er det ikke dette tråden handler om, så jeg skal ikke diskutere dette mer. Nøyer meg med å humre litt for meg selv over hvor mange interessante mennesker det finnes der ute. :-)
Gjest Badebuksa Skrevet 6. april 2014 #20 Skrevet 6. april 2014 (endret) Tja.. Hypotetisk... Er hun 160 cmog veier 97 kg? Endret 6. april 2014 av Badebuksa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå