AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jeg er forelsket i en kollega på 22 år. Redd han er for ung for meg. Er han det? Vil ha ærlige svar! Jeg har ikke barn. Vi er begge i full jobb. Anonymous poster hash: 528f1...dad
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Det er bare 5 år. Ikke noe å tenke på. Bare gjør det du føler for og ikke hva samfunnet sier osv.. Folk driter uansett i 5 års aldersforskjell, men du trenger ikke tenke på det. Anonymous poster hash: 24f3c...8b1 2
fuksia Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Dere er voksne begge to så jeg ser ikke noe problem med det. Det eneste er at du bør finne ut om han vil det samme som deg i fremtiden, særlig når det gjelder barn, men det gjelder jo egentlig alle forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 De eneste som vil syntes det er rart er de som ikke har så mye i huet og/eller er lettpåvirkelig fra "regelen" i samfunnet. Jeg syntes ikke det er rart. Anonymous poster hash: 496aa...6db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå