AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Tar den som anonym selv om mange sikkert vet hvem jeg er. På mandag ble jeg dumpet fordi kjæresten heller ville ruse seg enn å være med meg. Jeg har fortalt foreldrene hva han driver med fordi han trenger hjelp og innser det ikke selv. Skulker jobb blant annet. På fredag forrige uke tok han amfetamin og idag da vi egentlig skulle møtes for å snakke så gjorde han det igjen så jeg ikke kunne komme. Jeg kontaktet foreldrene og de dro på et uanmeldt besøk, da mottok jeg en tlf fra han om hvorfor jeg jugde sånn og at han bare hadde tatt en sovepille. Dette sa han mens foreldra hørte på. Han var direkte kvalm i tonen og ikke til å kjenne igjen. Nå skrev han mld om at han alt håp er ute for oss siden jeg skaper sånt drama. Han skjønner ikke at jeg prøver å hjelpe. I tillegg står leiligheten hans i pant i huset til foreldrene, han risikerer å miste jobben og da kommer det til å gå utover dem. Nå skrev han: For å hjelpe ja. Fy faen. Maken til skinnhellig vesen. Anonymous poster hash: 4fe19...1d2
Apehjerne Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Er det noe spørsmål oppe i det hele her eller?
Apehjerne Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Helt normal reaksjon btw fra noen som er litt på skråplanet. 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Ikke noen spørsmål nei, bare satt ut over hvor mye dop kan forandre noen. Anonymous poster hash: 4fe19...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Hm, kan du ikke la han få være i fred til å ruse seg da? Det er jo over. Anonymous poster hash: 8cdde...6c1
Gjest BettyBoop Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Ts. Vær bare glad du er kvitt han du 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Hm, kan du ikke la han få være i fred til å ruse seg da? Det er jo over.Anonymous poster hash: 8cdde...6c1 Jeg ville at han skulle få hjelp så vi kunne få en ny sjanse, men det er tydelig at han har valgt rusen så da blir det sånn. Skal ikke ha mer kontakt med han. Anonymous poster hash: 4fe19...1d2 2
LexSuperior Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Jeg ville at han skulle få hjelp så vi kunne få en ny sjanse, men det er tydelig at han har valgt rusen så da blir det sånn. Skal ikke ha mer kontakt med han. Anonymous poster hash: 4fe19...1d2 Holder jeg med deg i. Han er ikke bra for deg. Fokuser på deg selv og gjør noe godt for bare deg! 2
Medusa13 Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Jeg ville at han skulle få hjelp så vi kunne få en ny sjanse, men det er tydelig at han har valgt rusen så da blir det sånn. Skal ikke ha mer kontakt med han.Anonymous poster hash: 4fe19...1d2 Godt valg. Ikke bli svak og gi etter nå da. 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #10 Skrevet 5. april 2014 Tar den som anonym selv om mange sikkert vet hvem jeg er. På mandag ble jeg dumpet fordi kjæresten heller ville ruse seg enn å være med meg. Jeg har fortalt foreldrene hva han driver med fordi han trenger hjelp og innser det ikke selv. Skulker jobb blant annet. På fredag forrige uke tok han amfetamin og idag da vi egentlig skulle møtes for å snakke så gjorde han det igjen så jeg ikke kunne komme. Jeg kontaktet foreldrene og de dro på et uanmeldt besøk, da mottok jeg en tlf fra han om hvorfor jeg jugde sånn og at han bare hadde tatt en sovepille. Dette sa han mens foreldra hørte på. Han var direkte kvalm i tonen og ikke til å kjenne igjen. Nå skrev han mld om at han alt håp er ute for oss siden jeg skaper sånt drama. Han skjønner ikke at jeg prøver å hjelpe. I tillegg står leiligheten hans i pant i huset til foreldrene, han risikerer å miste jobben og da kommer det til å gå utover dem. Nå skrev han: For å hjelpe ja. Fy faen. Maken til skinnhellig vesen.Anonymous poster hash: 4fe19...1d2 Skjønner ikke hvorfor kvinner faller for menn som ruser seg og er uansvarlige. Rus alene burde være en varsellampe. Hva er galt med dagens kvinner? Anonymous poster hash: 877ea...638 1
Fuglen Skrevet 5. april 2014 #11 Skrevet 5. april 2014 Skjønner ikke hvorfor kvinner faller for menn som ruser seg og er uansvarlige. Rus alene burde være en varsellampe. Hva er galt med dagens kvinner? Anonymous poster hash: 877ea...638 Høres jo ut som rusen kom inn i bildet etter de ble sammen?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #12 Skrevet 5. april 2014 Høres jo ut som rusen kom inn i bildet etter de ble sammen? Det stemmer. Anonymous poster hash: 4fe19...1d2
Gjest New_Girl Skrevet 5. april 2014 #13 Skrevet 5. april 2014 Du har sagt fra til foreldrene og dere er ikke sammen lengre. Jeg skjønner det er vanskelig å se at han ødelegger for seg selv, men du kan ikke hjelpe hvis han ikke vil ha hjelp. Du har gjort det du kan, mer enn de fleste ville ha gjort i din situasjon. Det beste du kan gjøre for deg selv nå er å glemme nummeret hans og leve livet ditt uten han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå