kornelia84 Skrevet 6. juni 2004 #1 Skrevet 6. juni 2004 Jeg er ikke gravid, og har ikke planlagt å bli det på en stund heller Men jeg lurte litt på om det er noen som vet om jeg mest sannsnylig bare får gutter (dersom jeg får barn da ), siden både jeg og samboeren min har 3 brødre? Eller har dette ikke noe å si..?
Vimsevips Skrevet 6. juni 2004 #2 Skrevet 6. juni 2004 Hva du har av søsken har ingenting å si. Det er mannen som bidrar med kjønnet til ditt eventuelle fremtidige barn. Utifra opplysningen om at de er 3-4 (?) brødre kan man ikke si noe særlig, men om det i familien hans generelt er en stor overvekt av gutter. Da er det trolig en også en større sjanse for at dere får gutt, tror jeg. Med stor overvekt av gutter mener jeg at han har stort sett bare har fettere, der han er i slekt med onkelen sin, og at brødrene hans også stort sett bare har gutter. Det er i hvertfall slik jeg har forstått det.
Gjest Far til 2 Skrevet 6. juni 2004 #3 Skrevet 6. juni 2004 Hei kornelia84. Bare en liten rettelse. Du mener vel DERES barn (ikke dine barn). Vi pappaer vil så gjerne være med på å være foreldre vet du om vi får sjansen. Jeg vet ordbruken ikke var ment slik jeg antydet at det kunne oppfattes, men jeg måtte bare ha en kommentar :-) . Lykke til med barnet uansett hva det blir når den dagen kommer. Far til 2
kornelia84 Skrevet 6. juni 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. juni 2004 hehe beklager! :o Det var virkelig ikke meningen! Tenkte egentlig å skrive "når jeg blir gravid", ikke "når jeg får barn"... Håper alle menn kan tilgi meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå