Gjest Citronella Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Erfaringer med denne? Dette serumet er jo såkalt ikonisk, og har nå kommet i en ny og bedre utgave. Jeg er på jakt etter et bra serum for en tørr/fuktfattig hud. 40 +. Min hud ellers er bra, så og si ingen rynker og linjer, men jeg kan se at huden min så smått begynner å mangle spenst. Ingen krise, men vil gjerne forebygge. Takk for svar C
frøken_øst Skrevet 6. april 2014 #3 Skrevet 6. april 2014 Jeg hadde en prøve på denne for noen år siden, husker at jeg synes huden så fin ut, klarere på en måte
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Jeg har også vært veldig nysgjerrig på denne, har hørt mye bra om den. Men samtidig så tror jeg det mest sannsynlig er en hype av folk som ikke har testet ut virkelig gode hudpleie-merker. Har også hørt at det finnes tilsvarende bedre serum med bedre ingredienser i andre merker til en billigere penge for å si det slik. Men er fortsatt litt nysgjerrig Anonymous poster hash: b3bba...840
Gjest Citronella Skrevet 6. april 2014 #5 Skrevet 6. april 2014 Jeg har også vært veldig nysgjerrig på denne, har hørt mye bra om den. Men samtidig så tror jeg det mest sannsynlig er en hype av folk som ikke har testet ut virkelig gode hudpleie-merker. Har også hørt at det finnes tilsvarende bedre serum med bedre ingredienser i andre merker til en billigere penge for å si det slik. Men er fortsatt litt nysgjerrig Anonymous poster hash: b3bba...840 Ja, det kan være noe i det. Men siden dette er så populært og vært på markedet i årtider, så kan det jo være noe i det? Om noen har tips til andre veldig gode serum som dekker mitt behov, så blir jeg glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå