AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jeg spurte han, når har jeg bursdag? Også husker han det ikke. 5 år har vi vært sammen! Ikke rart han glemmer valentines og glemmer gaver til jul, når han ikke vet når jeg har bursdag!! Utrolig!Anonymous poster hash: e92fd...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Min mann glemmer bursdagen min, bryllupsdagen vår og til og med sin egen bursdag. No big deal. Noen glemmer slikt. Bare minn han på det da det nærmer seg. Her har det bare blitt humor av det. Anonymous poster hash: c0123...8c6 2
Jade Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Noen er flinke til å skifte bildekk, andre er flinke til å huske datoer. Han er sikkert glad i deg for det. :-) 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Jeg spurte han, når har jeg bursdag? Også husker han det ikke. 5 år har vi vært sammen! Ikke rart han glemmer valentines og glemmer gaver til jul, når han ikke vet når jeg har bursdag!! Utrolig!Anonymous poster hash: e92fd...9ed Mannen virker likegyldig. Er slikt noe å samle på? Anonymous poster hash: 7efb1...339
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Jeg er utrolig dårlig på datoer, bursdager, ja alt. Men å dumpe pga det.... Skriv det opp på kjøleskapet Anonymous poster hash: d078e...43a 1
Jade Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Å glemme julegaver var litt sært, da. Med mindre han ikke har skjønt at dere har en avtale om å gi hverandre gaver. Er det bare dine gaver han glemmer?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Jeg glemmer bryllupsdagen vår, forlovelsesdagen vår, valentines, farsdag, morsdag og jeg har klart å stå opp på hans bursdag og glemt å ønske ham en god bursdag, selv om gaven er innkjøpt og jeg stod og lagde kake til ham kvelden før. At han ikke husker datoen betyr ikke at han hadde glemt dagen. Kanskje han vet det er i slutten av mai, men glemmer om det er 21 eller 27... Men har det skrevet ned et sted og sjekker når det nærmer seg? Anonymous poster hash: af9c8...b3c 1
ViljaH Skrevet 5. april 2014 #8 Skrevet 5. april 2014 Jeg spurte han, når har jeg bursdag? Også husker han det ikke. 5 år har vi vært sammen! Ikke rart han glemmer valentines og glemmer gaver til jul, når han ikke vet når jeg har bursdag!! Utrolig!Anonymous poster hash: e92fd...9ed Å glemme når julaften er, er godt gjort. Hele samfunnet er jo julepyntet fra november.
Alja Skrevet 5. april 2014 #9 Skrevet 5. april 2014 Faren min husker ikke min bursdag. Han husker måneden, men ikke datoen. Plager meg ikke.
Gjest snoopy_93 Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Kjæresten min glemmer sin egen bursdag, noe som vil si at han glemmer min også. Trist, men han blir som regel lei seg for det og gjør noe koselig for oss den dagen.
Obiola Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Jeg synes man faktisk bør gjøre en liten innsats for å huske bursdagen til folk som man har en nær relasjon til. Greit å være glemsk, men det er jo mulig å legge inn en huskelapp på mobilen med alarm f.eks. Ellers synes jeg det virker som likegyldighet, når man ikke gidder å ta seg litt sammen og gjøre noe for å huske det! Jeg hadde blitt skuffa om det var min kjæreste, gode venn eller forelder som glemte bursdagen min. 2
Gjest Blubbs Skrevet 6. april 2014 #12 Skrevet 6. april 2014 Min mann fikk telefon fra ekstra jobben sin for noen måneder tilbake, han måtte påta seg en ekstra vakt neste måned. Han kunne velge mellom 8-9 ulike datoer, og klarte å velge min bursdag.. Kjipt der og da, men har funnet ut at det ikke betyr noe. Jeg minner han på det nå i ettertid, om det er en spesiell dato eller noe som skjer. Han husker ikke generelt hva hverken mor, brødre eller søstre jobber med. Og brukte sikkert ett år på å skjønne hva jeg studerte/jobbet med. Nå betyr det ingenting, og det er bare morsomt / humor. Jeg mobber han for det.
tussi84 Skrevet 6. april 2014 #13 Skrevet 6. april 2014 Gutter flest er ikke flinke til å huske datoer. Sånn er det bare. Minn han heller på datoer flere ganger så fungerer det mye bedre. 1
Jade Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 (endret) Mannen min klarte å si søsteren sin bursdag (når han skulle si min) til helsesøster når jeg gikk gravid første gang Hormonell og greier, skal tro jeg ble rasende. Han har ikke glemt bursdagen min siden :D Men jeg har vansker med å huske bryllupsdagen vår, så jeg skjønner han litt :D Julegaver har han aldri glemt. Der er han litt motsatt. Da springer han gjerne ut i siste liten og kjøper bare litt til og litt til, fordi han synes at det han har kjøpt i utgangspunktet er for kjedelig eller lite Men vil tro at hvis typer er dårlig til å huske bursdager, så ville de ihvertfall kjøpe gave og lage i stand noe kos når de oppdaget brøleren? Ihvertfall om de vet hvor mye det betyr for kjæresten! Og i disse smarttelefoners tider så kunne man jo ha lagt inn påminnelse på mobilen. Endret 6. april 2014 av Jade
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 Haha . Han er vel ikke akkurat alene om det... Du får gi han noen hint. Det viktigste er jo til syvende og sist at man viser omsorg og kjærlighet for hverandre i hverdagen! Mannen min er også dårlig til å huske sånne dager og det har jeg bare vært nødt til å lære meg å leve med og hvis jeg går og sikler på noe rundt bursdagstider så hender det jeg gir et veldig tydelig hint :-)Anonymous poster hash: e8b34...b9e
Berit Skrevet 6. april 2014 #16 Skrevet 6. april 2014 (endret) Ikke det verste som kan skje, akkurat Endret 6. april 2014 av Berit
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #17 Skrevet 6. april 2014 Gutter flest er ikke flinke til å huske datoer. Sånn er det bare. Minn han heller på datoer flere ganger så fungerer det mye bedre. Dette er en elendig unnskyldning. Det skulle være en selvfølge at han husker kjærestens fødselsdag uten noen form for påminnelse. Det finnes ingen brukbar unnskyldning for en slik forglemmelse, slike menn fortjener ingen kvinnes oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 7efb1...339
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #18 Skrevet 6. april 2014 Har ingenting med hvor mye eller lite han bryr seg å gjøre. Noen husker ikke sånt, antagelig fordi de ikke bryr seg om bursdager og Valentines. Det betyr ikke at de bryr seg en prosent mindre om personen som feires eller som man tilbringer dagen med, det er bare at man ikke bryr seg om fenomenet. Ikke noe å bruke tid på. I det hele tatt. Om du har tid til å bekymre deg for dette skal du bare være glad. Anonymous poster hash: 21cb4...b52 1
Sylvari Skrevet 6. april 2014 #19 Skrevet 6. april 2014 Jeg husker ikke bursdager, jeg kan sånn ca huske hvilken årstid det er, om det er vinter, vår, høst eller sommer. Men måned og dag er som dugg for sola. Betyr ikke at jeg ikke er glad i familien, eller kjæresten eller bikkja, men jeg klarer bare ikke huske det. Så jeg har påminnelse på mobilen, men om noen plutselig spør "når har din far bursdag?" så klarer jeg ikke svare, for jeg vet rett og slett ikke. Nå har jeg alltid slitt med tall i det store og det hele, matte er helt umulig, datoer er vanskelig, hender at jeg til og med glemmer hvor gammel jeg selv er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå