AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 På flere år... Ingen som tiltrekker meg lenger.. Har opplevd alt som er og oppleve, stoler ikke på noen og lar ikke noen merke det. Lurer på om det finnes sterke menn der ute som kan takle en slik som meg. Hvorfor er det ingen som tiltrekker meg lenger ??? Anonymous poster hash: a7717...afa
Collan Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Jeg skal ikke prøve å forklare hvorfor det ikke er noen menn som tiltrekker deg lenger, men at du har opplevd alt som er å oppleve tviler jeg sterkt på. Selv om jeg er evig single har jeg hatt et innholdsrikt liv på mange måter. Jeg har fått reise på internasjonale festivaler, jeg har stått på små og store scener (se avataren min, instrumentet mitt er riktignok ikke lutt), og jeg har gjort en hel del mer som jeg ikke vil nevne fordi det kan identifisere meg. Allikevel er det nok av ting jeg ikke har gjort, som jeg har lyst til å gjøre i løpet av livet. Eller mener du at du har opplevd alt som er å oppleve i forhold til menn? Selv om min forholdserfaring begrenser seg til en liten flørt i tenårene tror jeg at jeg kan takle ganske forskjellige kvinner. Det jeg ikke kunne taklet er: - En som skal ha rett om alt mulig. - En som prøver å kontrollere hvordan jeg lever mitt liv - En som skal teste ut mine grenser og se hvor mye hun kan "bitche" før jeg sprekker - En som ser på meg som et oppussingsprosjekt Noen felles interesser er selvsagt avgjørende for et lykkelig forhold, så jeg kunne heller ikke levd med en sofagris, jeg er glad i å være aktiv. Hvis du kan svare nei på punktene over så vil jeg påstå at jeg kan takle en som deg.
Crobern Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 På flere år... Ingen som tiltrekker meg lenger.. Har opplevd alt som er og oppleve, stoler ikke på noen og lar ikke noen merke det. Lurer på om det finnes sterke menn der ute som kan takle en slik som meg. Hvorfor er det ingen som tiltrekker meg lenger ???Anonymous poster hash: a7717...afa B.U.L.L.S.H.I.T!!!!! Det er så mye å oppleve, så der er jeg 100% sikker på at du tar feil. Hva mener du med slik som deg? Du må bare treffe på riktig mann, så blir du nok tiltrukket tenker jeg 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Snakk med psykolog, for er jo ikke mannfolka det er problem med Anonymous poster hash: 418c7...6b2 3
Zinnia Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror kanskje du først må oppleve å like deg selv, og å like livet, før du kan klare å like noen andre. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Jeg liker meg selv og livet. Men ser verden utenfra og jeg er alene. Må ha en som kan utfordre meg, men det er jo ingen som interesserer.. Ingen drøm en gangAnonymous poster hash: a7717...afa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Ingen som skal prøve og forandre andre, det blir feil. Jeg skal ikke prøve å forklare hvorfor det ikke er noen menn som tiltrekker deg lenger, men at du har opplevd alt som er å oppleve tviler jeg sterkt på. Selv om jeg er evig single har jeg hatt et innholdsrikt liv på mange måter. Jeg har fått reise på internasjonale festivaler, jeg har stått på små og store scener (se avataren min, instrumentet mitt er riktignok ikke lutt), og jeg har gjort en hel del mer som jeg ikke vil nevne fordi det kan identifisere meg. Allikevel er det nok av ting jeg ikke har gjort, som jeg har lyst til å gjøre i løpet av livet. Eller mener du at du har opplevd alt som er å oppleve i forhold til menn? Selv om min forholdserfaring begrenser seg til en liten flørt i tenårene tror jeg at jeg kan takle ganske forskjellige kvinner. Det jeg ikke kunne taklet er: - En som skal ha rett om alt mulig. - En som prøver å kontrollere hvordan jeg lever mitt liv - En som skal teste ut mine grenser og se hvor mye hun kan "bitche" før jeg sprekker - En som ser på meg som et oppussingsprosjekt Noen felles interesser er selvsagt avgjørende for et lykkelig forhold, så jeg kunne heller ikke levd med en sofagris, jeg er glad i å være aktiv. Hvis du kan svare nei på punktene over så vil jeg påstå at jeg kan takle en som deg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 [Føler jeg har opplevd alt som er og oppleve) jeg er ung og føler meg som 70 B.U.L.L.S.H.I.T!!!!! Det er så mye å oppleve, så der er jeg 100% sikker på at du tar feil. Hva mener du med slik som deg? Du må bare treffe på riktig mann, så blir du nok tiltrukket tenker jeg
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Hvor kan jeg finne de som ser meg? Jeg må være verdens mest ensomme her. Anonymous poster hash: a7717...afa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Slik som er vel en som er reflektert, ikke er ukritisk på hvem en involverer seg med, har et bra selvbilde uten og måtte rakke ned på andre for å føle seg bedre selv. Verdensvant, kan lede og er kunnskapsrik. Pen og glad i friluftsliv. Anonymous poster hash: a7717...afa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Før hadde jeg hvertfall drømmer, nå har jeg ingenting.Anonymous poster hash: a7717...afa
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Fordi du har blitt skuffet/ såret noe jævlig og beskytter deg selv. At du setter opp en front til andre mennesker som om at alt er bra, gjør også at du føler en distanse til andre mennesker. Anonymous poster hash: 2e523...1dd
Apehjerne Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Hjelper ihvertfall ikke å sitte her å syte.
DSilva21 Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Liker omtrent ingen, jeg heller Men noen sjeldne ganger i løpet av livet, treffer jeg på en mann som er helt spesiell og sender meg paddeflat ned på gulvet.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Nei, jeg vet det ikke hjelper og sitte her og syte, likevel leter jeg etter NOE. Noen som vet hva jeg leter etter. ?Anonymous poster hash: a7717...afa
Gjest extra Skrevet 5. april 2014 #18 Skrevet 5. april 2014 Selv om min forholdserfaring begrenser seg til en liten flørt i tenårene tror jeg at jeg kan takle ganske forskjellige kvinner. Det jeg ikke kunne taklet er: - En som skal ha rett om alt mulig. - En som prøver å kontrollere hvordan jeg lever mitt liv - En som skal teste ut mine grenser og se hvor mye hun kan "bitche" før jeg sprekker - En som ser på meg som et oppussingsprosjekt Bra skrevet
Gjest Svampebob1 Skrevet 5. april 2014 #19 Skrevet 5. april 2014 Nei, jeg vet det ikke hjelper og sitte her og syte, likevel leter jeg etter NOE. Noen som vet hva jeg leter etter. ?Anonymous poster hash: a7717...afa Joda.. Det hjelper. Her har du jo fått masse tips :-p. Har du brent deg på livet og mistet drømmene dine, så kan det hende at det kan hjelpe å jobbe litt med seg selv og finne barnet i en selv igjen :-p. Gjør du det, så kommer sannsynligvis drømmene tilbake igjen :-)
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #20 Skrevet 5. april 2014 Så bra svar! Må jo bety at det finnes noe der ute.. Gleder meg hvertfall til å reise i sommer, blir fint med nye opplevelser. Takk til dere som svarte:) hi.Anonymous poster hash: a7717...afa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå