Gå til innhold

Mi søsters bryllup, kjolehjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mi søster skal gifte seg i mai. Jeg er ikke forlover, og koden er mørk dress. Kjolen jeg vil ha utsolgt og jeg finner ikke mer på nettet.. Kanskje noen av dere kan gi meg litt inspirasjon, er åpent for alt! Og kanskje noen nettbutikker å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mi søster skal gifte seg i mai. Jeg er ikke forlover, og koden er mørk dress. Kjolen jeg vil ha utsolgt og jeg finner ikke mer på nettet.. Kanskje noen av dere kan gi meg litt inspirasjon, er åpent for alt! Og kanskje noen nettbutikker å anbefale?

Hva er stilen din da?

Skrevet

Ja gav jo ikke så mye av meg selv her hehe. Tja, jeg liker å pynte meg, gjerne lange kjoler. Stilen min er vel litt rocka pent egentlig til vanlig. Har sett mange fine kjoler, men alt er jo så kort. Har til gode å finne en nettside med litt anstendige kjoler i forhold til lengde og bling. (jeg er ikke glad i bling og dilldall på kjoler, bruker heller smykker til)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja gav jo ikke så mye av meg selv her hehe. Tja, jeg liker å pynte meg, gjerne lange kjoler. Stilen min er vel litt rocka pent egentlig til vanlig. Har sett mange fine kjoler, men alt er jo så kort. Har til gode å finne en nettside med litt anstendige kjoler i forhold til lengde og bling. (jeg er ikke glad i bling og dilldall på kjoler, bruker heller smykker til)

Sett på noe her da?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv www.theprettydresscompany.com www.modcloth.com

:)

Anonymous poster hash: dd2d0...8f1
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

+ www.divacatwalk.com

Anonymous poster hash: dd2d0...8f1
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke trenger man se til utenlandske nettbutikker heller, vi har da Kjoledamen.no her hjemme.

• Liker 1
Skrevet

Ikke trenger man se til utenlandske nettbutikker heller, vi har da Kjoledamen.no her hjemme.

Denne siden har jeg aldri sett før og nå fikk jeg plutselig veldig vansker med plukke ut bare en. Dette var midt i blinken!

Takk alle sammen. :danse:

Skrevet

Et veldig godt tips, jeg elsker denne nettsiden :hjerte: De har utrolig mange fine kjoler der.

Selv jeg kan føle meg kvinnelig med slike kjoler :lol:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan et kvaliteten? De er jo billige, så ble redd kvaliteten er deretter?

Håper ikke det, for det er mage fine kjoler!

Anonymous poster hash: 67dcd...2ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...