AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hei, Jeg aner ikke hvorfor i all hverken jeg skriver her og hva jeg vil oppnå med dette, men jeg gjør det likevel. Litt over kl. 13 i dag glemte jeg igjen handlepose fra Zara på Jernbanetorget i Oslo! Den innholdte barnetøy til rundt tusenlappen. Det tok ca 5-7 minutter å merke at jeg ikke hadde den. Dro med engang tilbake dit, men den var allerede borte. Jeg håper at en ærlig person fant den og levert til hittegodskontoret! Jeg har på følelsen at det er tilfelle :-) Det var bursdagsgave til barnet mitt, forresten. God helg!Anonymous poster hash: eef34...fcf
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Kanskje noen har levert den til en butikk/kiosk eller noe slikt i nærheten? Evt. tatt vare på den og averterer i avisa, så følg med der også Håper det kommer til rette! Anonymous poster hash: 490ea...ac5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Håper den kommer til rette Anonymous poster hash: e335f...f7b
Chloe- Skrevet 5. april 2014 #4 Skrevet 5. april 2014 Den er nok tatt av omreisende for lenge siden. 2
Lea2 Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 Det er et hittegodskontor på Oslo S. Om det var nær en butikk eller et serveringssted e.l., så kan det være lurt å gå inn og spørre (evt ringe og høre). Om en ærlig person finner ting i dette området, så har de neppe nok tid til å gjøre for mye ut av det. De fleste er på vei et sted når de ferdes der. 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Jernbanetorget må jo være en av Norges verste plasser å miste noe på. Håper du får det tilbake, selv om sjansen nok er liten. Jeg putter alltid alt i ryggsekk eller en stor veske når jeg har handlerunde. Er så lett å glemme eller miste en pose.Spesielt hvis man har mange småposer. Anonymous poster hash: 7b1d8...bb9 2
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Det er et hittegodskontor på Oslo S. Om det var nær en butikk eller et serveringssted e.l., så kan det være lurt å gå inn og spørre (evt ringe og høre). Om en ærlig person finner ting i dette området, så har de neppe nok tid til å gjøre for mye ut av det. De fleste er på vei et sted når de ferdes der. Du har nok rett Anonymous poster hash: eef34...fcf
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #8 Skrevet 7. april 2014 Finnes tyseligvis noen ærlige og snille mennesker der ute. Fikk hentet posen min med alt som var inni. Takk Gud! Og ikke minst tusen takk hjertelig til den som fant den og levert! Anonymous poster hash: eef34...fcf 14
Gjest heihallo1998 Skrevet 7. april 2014 #9 Skrevet 7. april 2014 Jeg klarte å glemme igjen alle julegavene jeg hadde kjøpt et år i prøverommet på cubus på solsiden her i Trondheim. Det var vel julegaver for i underkant av 5000 og for meg som er 16 år er det mye penger. De stod heldigvis fortsatt der da jeg kom tilbake!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #10 Skrevet 7. april 2014 En venninne hadde kjøpt en iPhone, og glemte igjen posen på bussen. Hun løp etter bussen og hoppet på noen stopp bortenfor. Da var posen borte. Men heldigvis hadde noen snille mennesker levert den til hittegods, og hun fikk den tilbake:) Anonymous poster hash: 78b9c...cac
Gjest Tigress Skrevet 9. april 2014 #11 Skrevet 9. april 2014 Så triveleg at du deler ei slik gladhistorie! Hurra!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #12 Skrevet 11. april 2014 Jøss, hadde ikke jeg regnet med! Det var jo en gledelig overraskelse må jeg si. Bra at det finnes ærlige folk der også. Anonymous poster hash: 7b1d8...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå