Gå til innhold

Trenger søketips og kjøpetips på ebay!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ny på ebay, og trenger søketips og kjeøpetips av dere rutinerte ebay brukere! Er spesielt ute etter interiør i vintage /fransk landstil.. Og videre; noen objekter har en Buy Now knapp, og noen ikke. Hva er greie her? Er det slik at budene har kommet over minstepris og man kan kjøpe varen der og da? Og hvorfor er egentlig ikke alle varene med Buy Now mulighet?

Har du ellers noen gode søketips i jungelen av produkter?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det du spør om, men se i denne tråden. Den er ganske aktiv, og du får hjelp til alt du lurer på av erfarne ebayere :)

Anonymous poster hash: 566e8...276
  • Liker 2
Skrevet

De som ikke har buy now er auksjon. Sånn jeg ofte har sett det er at et produkt kan være utlagt til for eksempel start pris til $1, men dersom du vil kjøpe med engang uten å vente på budrunde er prisen høyere. Ikke alle varene har denne muligheten da det er opp til kjøper om han vil varen bare skal selges på auksjon, og ikke bare kjøpes.

Har mange tips, det kommer an på hva du vil kjøpe da... Når det gjelder sminke, hudpleieprodukter osv. er det lurt å holde seg unna Kina. Elektronikk kjøper jeg aldri på ebay, uansett..

Har skrevet en liste her over ting man bør tenke over :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...