AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Dette blir vår tredje date, og han skal komme hjem til meg. Vi har blitt enige om å ikke spise middag, ettersom jeg kommer rett fra kurs, og han ikke kommer før i 20-tiden. Men, jeg vil jo servere noe småtteri! Er det noen gode forslag der ute? Jeg er avholds, så vin blir det ikke Og hva bør jeg ha på meg? Jeg er 25 år og han 35, hvis dere vil vite det! Anonymous poster hash: dc389...011
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 (endret) Du kan servere havregrøt. Haha, husker jeg måtte servere det en gang for noen år tilbake når jeg fikk besøk og vi begge ble sykt sultne (hadde ingenting annet i skapet og butikkene var stengt). Det var rimelig flaut Endret 4. april 2014 av alegria
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 På den seriøse siden, lykke til! Synes du kan ha på en fin jeans og en fin topp. Ikke overpyntet.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 hehe, havregrøt ja! Har mye havregryn i skapet, så blir det krise så vet jeg hva jeg skal gjøre TS Anonymous poster hash: dc389...011 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå