AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jeg har flørtet med to gutter på ulike tidspunkt, dvs. med flere ukers mellomrom. Hadde kjemi med begge og merket at de interesserte seg for meg. Jeg liker godt en av de, men det er han andre som nå har sagt at han ser frem til å se meg på festen. Dette er bursdagen til stebroren min, også vil jeg gjerne se han jeg liker. Oppi alt dette ringer alltid eksen fordi vi ikke har klart å stenge døren. Jeg er usikker på hva jeg vil med han siden han er min gode gamle eks. Problemene vi har hatt igjennom tiden gjør meg usikker og også fristet til å møte andre. Jeg har vært kald mot begge de jeg flørtet med, og det er vanskelig å være kald mot en jeg mer enn noe annet vil bli kjent med. Problemet blir da at han forventer at vi kysser og er i gang. Noe jeg ikke kan foedi jeg må unngå et trekant, i verste fall firkantdrama. Det kan skje at han ikke vil noe annet enn å ha det litt moro. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenker mye på han! Mer enn på eksen, kanskje fordi jeg kjenner at det er noe mellom oss når vi er sammen, uten å kunne gjøre noe med det. Eksen og jeg har pause, det er praktisk talt ikke helt slutt. Jeg klarer ikke å sortere følelser. Jeg våger ikke å miste eksen, men redd jeg mister alt om jeg ikke finner ut av hva jeg vil. Alt står bare på stedet hvil. Eksen var utro mot meg. Men det er flere år siden og kan i grunn ikke rettferdiggjøre stort om jeg skulle prøve meg på han nye. Jeg har mer vondt av å trekke inn en ny for så å være "luremus" med en psycho eks pp kjøpet. Råd?Anonymous poster hash: ecc37...f3d 1
Crobern Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Jeg har flørtet med to gutter på ulike tidspunkt, dvs. med flere ukers mellomrom. Hadde kjemi med begge og merket at de interesserte seg for meg. Jeg liker godt en av de, men det er han andre som nå har sagt at han ser frem til å se meg på festen. Dette er bursdagen til stebroren min, også vil jeg gjerne se han jeg liker. Oppi alt dette ringer alltid eksen fordi vi ikke har klart å stenge døren. Jeg er usikker på hva jeg vil med han siden han er min gode gamle eks. Problemene vi har hatt igjennom tiden gjør meg usikker og også fristet til å møte andre. Jeg har vært kald mot begge de jeg flørtet med, og det er vanskelig å være kald mot en jeg mer enn noe annet vil bli kjent med. Problemet blir da at han forventer at vi kysser og er i gang. Noe jeg ikke kan foedi jeg må unngå et trekant, i verste fall firkantdrama. Det kan skje at han ikke vil noe annet enn å ha det litt moro. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Tenker mye på han! Mer enn på eksen, kanskje fordi jeg kjenner at det er noe mellom oss når vi er sammen, uten å kunne gjøre noe med det. Eksen og jeg har pause, det er praktisk talt ikke helt slutt. Jeg klarer ikke å sortere følelser. Jeg våger ikke å miste eksen, men redd jeg mister alt om jeg ikke finner ut av hva jeg vil. Alt står bare på stedet hvil. Eksen var utro mot meg. Men det er flere år siden og kan i grunn ikke rettferdiggjøre stort om jeg skulle prøve meg på han nye. Jeg har mer vondt av å trekke inn en ny for så å være "luremus" med en psycho eks pp kjøpet. Råd?Anonymous poster hash: ecc37...f3d Hæ??? Her var det mange personer inne i bildet. . Jeg vil egentlig råde deg til å ikke gå på festen, men det er kanskje litt vanskelig siden det er stebroren din. Jeg foreslår at du sier til alle de involverte, at du trenger tid til å finne ut av ting, og ber dem respektere at du ikke vil kysse eller flørte med noen akkurat nå. Men da må du følge det du sier også.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Ja, kunne nok sagt det, men da virker jeg innbilsk. Flørten er mer at jeg merker at hab og jeg har en fest- greie siden vi alltid danser, prater og henger sammen. Nå kommer det en annen inn i bildet, han jeg også hadde denne "rett før kysset" tonen med. Jeg må på festen, men får vel bare holde meg unna begge og la eksen vinne. Sier jeg til eksen at jeg har sommerfugler i magen for en annen, ja da blir det bare styr. Sier jeg til han jeg liker at eksen og jeg fortsatt snakker og sier vi er glade i hverandre osv..ja, da snur han og går. Jeg bryr meg ikke om han første i stor grad, men vet at han forventer at vi fortsetter der det slapl sist, og det gjør vel kanskje han jeg liker også. TS..:/Anonymous poster hash: ecc37...f3d
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Har vært i en lignende situasjon; altså at jeg har hatt 3 gutter som jeg har vinglet mellom, usikker på hvem av de jeg likte best. Det endte med at jeg ga F i alle 3 og fant ut at det var best å være helt singel en periode. Anonymous poster hash: 6075d...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå