AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hei! Jeg er ei jente på 29 som er sammen med en mann på 42. Vi har hatt noen utfordringer i løpet av det året vi har vært kjærester. Han respekterer meg ikke på en del områder og er nok for godt vant etter å ha vært skilt og singel i flere år før han traff meg. Han har en hobby som medfører en del fester, jeg er ikke like glad i disse "rølpe festene" som han er, samtidig som det er flere ex-damer/flørter av han på festene som heller ikke respekterer meg slik de burde. Derfor har jeg rett og slett fått litt avsmak til disse festene og er heller ikke veldig komfortabel med at han går på de til stadighet. I dag og i morgen er det slike fester. Jeg var usikker men hadde ikke så lyst til å være med i dag, men skal være med i morgen. Jeg vet at ei som fremdeles er forelsket i han sannsynligvis er der i kveld. Jeg vet også at de ikke vil bli særlig mange der i dag og det gjør det liksom verre, også med tanke på mengden alkohol på disse festene så liker jeg det ikke. Men jeg vil ikke være med bare for "å passe på" heller. Hvertfall...siden jeg var usikker på om jeg hadde lyst til å bli med i kveld skulle han sende meg en melding om hvem som er der, om det er noen jeg kjenner osv..og så fikk jeg vurdere det da. Han dro klokken halv syv og jeg har enda ikke fått en melding. Er ikke det litt merkelig? Vil han ikke ha meg der? Han vet at jeg har blandede følelser og problemer med å stole på han pga. tidligere hendelser og burde vel hvertfall derfor gitt en lyd fra seg om "ståa" for lenge siden som avtalt? Nå er det liksom litt sent å gjøre seg klar til fest..Sitter med klump i magen :-( Anonymous poster hash: 9408b...733
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Beklager, men den fyren høres ut som et dødt prosjekt for meg ja, jeg ville bare kuttet ham ut hvis jeg var deg. 5
Crobern Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror du overanalyserer. Kanskje han venter til alle har kommet? Kan han ha forstått det sånn at han KUN skulle sende mld om HUN dukket opp? Om du lurer, så send han en mld .
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Vel, dersom dere skal være kjærester så bør det i det minste være takhøyde nok til at du kan sende sms og spørre "hvem er der? Noe for meg? :)" eller noe. Følte du ikke at det var ok så ville jeg nok stusset litt. Og et lite apropos: det er ikke damene som ikke respekterer deg nok dersom det flørter på slike fester. Å unngå flørting er utelukkende den parts ansvar som har interesse av å unngå den. Altså typen din i dette tilfellet. Om han synes flørting med gamle elskere er helt ok og du ikke er enig så får dere nok heller revurdere om dere passer så godt sammen.Anonymous poster hash: 80d5b...f3c 3
cocoon Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Han respekterer deg ikke? Tygg på den setningen litt... 4
Amarinda Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Hvis du stoler så lite på han, og han ikke er villig til å gjøre det som skal til for å få deg til å slappe av er det lite igjen å basere et forhold på. Du får sette hardt mot hardt og si ifra om at du ikke føler deg trygg nok på han i denne typen settinger og at du er nødt til å få tilbakemelding for å kunne stole på han. Hvis ikke er det kroken på døra. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror du overanalyserer. Kanskje han venter til alle har kommet? Kan han ha forstått det sånn at han KUN skulle sende mld om HUN dukket opp? Om du lurer, så send han en mld . Det tror han nok ikke, han skulle gi beskjed om de bare var mannfolk, om det var noen damer der som jeg kjenner, om det var artig osv...jeg orker ikke sende sms og mase, tar det litt som en "test" også. Men synes det er sårende at han ikke gidder...jeg fatter det heller ikke, det er han som maser om at vi skal flytte sammen, vil noe mer osv...men han viser det jo ikke Anonymous poster hash: 9408b...733
Crobern Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Det tror han nok ikke, han skulle gi beskjed om de bare var mannfolk, om det var noen damer der som jeg kjenner, om det var artig osv...jeg orker ikke sende sms og mase, tar det litt som en "test" også. Men synes det er sårende at han ikke gidder...jeg fatter det heller ikke, det er han som maser om at vi skal flytte sammen, vil noe mer osv...men han viser det jo ikke Anonymous poster hash: 9408b...733 Ok. Jeg har lest innlegget ditt en gang til, og dette du har svart her nå. Jeg skjønner veldig godt at du blir skuffet. Når han vet hvor usikker du er, og hva som skal til, så burde han ihvertfall klare å sende deg en melding.
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Det tror han nok ikke, han skulle gi beskjed om de bare var mannfolk, om det var noen damer der som jeg kjenner, om det var artig osv...jeg orker ikke sende sms og mase, tar det litt som en "test" også. Men synes det er sårende at han ikke gidder...jeg fatter det heller ikke, det er han som maser om at vi skal flytte sammen, vil noe mer osv...men han viser det jo ikke Anonymous poster hash: 9408b...733 Seriøst? Trodde man sluttet å "teste" kjæresten sin når man bikket 16.. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Seriøst? Trodde man sluttet å "teste" kjæresten sin når man bikket 16.. Å? Spørs hva du legger i "testing" det. At jeg vil vente å se om han sender en melding i det hele tatt som avtalt istedenfor å mase meg til en melding.. ja, det vil jeg "teste". Eller finne ut av om du vil, siden forholdet er som det er. Og det har ingenting med alder å gjøre eller er en slik "test" som noen 15-åringer kan ha. Synes jeg. Anonymous poster hash: 9408b...733
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Å? Spørs hva du legger i "testing" det. At jeg vil vente å se om han sender en melding i det hele tatt som avtalt istedenfor å mase meg til en melding.. ja, det vil jeg "teste". Eller finne ut av om du vil, siden forholdet er som det er. Og det har ingenting med alder å gjøre eller er en slik "test" som noen 15-åringer kan ha. Synes jeg. Anonymous poster hash: 9408b...733 Det jeg legger i testing er; "jeg gidder ikke å svare/skrive, skal teste ham for å se om han sender melding". Du maser ikke fordi du sender en melding, ærlig talt dere er begge voksne. Tror du han tenker sånn? Hvis han gjør det er han ihvertfall ikke mye å bruke tiden på. Jeg synes du skal skrive til ham, hvis forholdet deres skal baseres på usikkerhet og testing vil du bare mistrives mer og mer, det kan jeg garantere deg. Fortell ham rett ut hva du føler, enten godtar ham det eller ikke 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Det jeg legger i testing er; "jeg gidder ikke å svare/skrive, skal teste ham for å se om han sender melding". Du maser ikke fordi du sender en melding, ærlig talt dere er begge voksne. Tror du han tenker sånn? Hvis han gjør det er han ihvertfall ikke mye å bruke tiden på. Jeg synes du skal skrive til ham, hvis forholdet deres skal baseres på usikkerhet og testing vil du bare mistrives mer og mer, det kan jeg garantere deg. Fortell ham rett ut hva du føler, enten godtar ham det eller ikke Skjønner hva du mener, men for meg er det viktig å se om han respekterer meg nå og sender en sms, jeg har fortalt han nok ganger rett ut hva jeg føler uten at det hjelper så mye. Anonymous poster hash: 9408b...733
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Skjønner hva du mener, men for meg er det viktig å se om han respekterer meg nå og sender en sms, jeg har fortalt han nok ganger rett ut hva jeg føler uten at det hjelper så mye. Anonymous poster hash: 9408b...733 ... Så hva gjør du fortsatt hos ham? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Her tror jeg at du overtenker litt. Du burde ta et selvstendig valg med tanke på om du vil gå på festen eller ikke. Jeg tror ikke det at han ikke sender melding har noen sammenheng med at han ikke vil ha deg der, eller andre damer eller noe i den duren. Men kanskje heller at det kan bli slitsomt å måtte ta beslutninger for den en er sammen med (eller overbevise den andre ift å ta et valg). Anonymous poster hash: 7c0ad...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå