Gå til innhold

Planlegger frieri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlegger altså å fri til min kjæreste kjære. Jepp, alle tradisjoner tilsier jo at dette skal gjøres av mannen, men hvorfor kan ikke vi jenter ta oss av dette når ting likevel føles helt rett? Og, hvorfor må vi holde oss til skuddårsdagen? Så; Jeg trenger litt åråd, taner og tips rundt selve "innkjøpet" av det symbolske. Kan jeg for eksempel kjøpe et kjærlighetssmykke der vi eksempelvis har halvparten av et hjerte i anheng hver, eller er det -kun- ring som gjelder for forlovelse? Er det en mulighet å gå for smykke nå, også kjøpe ringer sammen når bryllupet nærmer seg? Og ikke minst; er det realistisk at gutten vil gå med smykket? Ah...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg ville gått for ringer, men dere kan jo gå til gullsmeden sammen for å kjøpe det slik at du vet at begge liker det. Men dere kan jo kjøpe ringer som både er gifteringer og forlovelsesringer i ett for begge. Slik at dere slipper å kjøpe to stk til hver.

AnonymBruker
Skrevet

På sånt som det her er det ikke noe riktig og galt tenker jeg - det får være opp til hvert enkelt par. Så da er heller spørsmålet - hva tror du HAN vil like og synes er riktig? :) Om han ikke bryr seg om ringer og smykker og denslags (halve hjerter syne jeg høres veldig "jentete" ut, men noen menn liker vel sånt også), så kan du jo like gjerne hoppe over det. er man kreativ går det an å fri med noe helt annet også. Enten det bare er over en bedre middag, med feriebilletter eller uten noe som helst og bare med deg selv.

Anonymous poster hash: e0314...de9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...