AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jeg har funnet en brukt mulberry veske som ser veldig ekte ut, men jeg er jo ingen ekspert, så tenkte å be selger om å møte meg på mulberry i Oslo, så jeg kan spørre der om vesken er ekte. Kan man stole på at den er ekte, dersom de sier den er det? Eller har kanskje ikke alle som jobber der øye for det? Anonymous poster hash: 8d29d...dfc
Miss Lucky Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Nope. Mange kopier er så gode at selv ikke designeren selv kan skille en fake fra en original
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Nope. Mange kopier er så gode at selv ikke designeren selv kan skille en fake fra en original Åh, kjedelig å kjøpe "katta i sekken". Det er snakk om mange tusen, så vet ikke om jeg tar sjansen da:/ Anonymous poster hash: 8d29d...dfc 1
Gjest navnelapp Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Klart dei kan. Alle mulberryprodukt har ei nummerert metallbrikke festa til seg. Det er eit unikt nummer, så viss ein tilsett i Mulberry søker det opp, vil dei finne namnet til den som kjøpte tingen. Brikka med kvittering og dustbag er eigentleg godt nok, men for å vere heilt sikker kan du ta det med til butikken og få dei til å søke det opp. 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Klart dei kan. Alle mulberryprodukt har ei nummerert metallbrikke festa til seg. Det er eit unikt nummer, så viss ein tilsett i Mulberry søker det opp, vil dei finne namnet til den som kjøpte tingen. Brikka med kvittering og dustbag er eigentleg godt nok, men for å vere heilt sikker kan du ta det med til butikken og få dei til å søke det opp. Er alle mulberry varer registrert på kunden? Jeg tror ikke det? Anonymous poster hash: 8d29d...dfc 1
Gjest navnelapp Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Er alle mulberry varer registrert på kunden? Jeg tror ikke det? Anonymous poster hash: 8d29d...dfc Vi kjøpte eit par sko og ei veske i London, dei vart registrert på datra mi sitt namn. Om det ikkje skjer, så blir det registrert som eit legitimt salg, med salgstidspunkt og butikk knytta til nummeret. Då kan ein sjekke det mot framlagt kvittering.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Vi kjøpte eit par sko og ei veske i London, dei vart registrert på datra mi sitt namn. Om det ikkje skjer, så blir det registrert som eit legitimt salg, med salgstidspunkt og butikk knytta til nummeret. Då kan ein sjekke det mot framlagt kvittering. Åja, det visste jeg ikke. Vi selger mulberry det jeg jobber, men vi har ikke den vesken jeg vil ha. Vi registrerer ikke navnet til kundene opp mot varene hvertfall. Er jo ikke sikkert andre butikker som selger mulberry gjør det heller? Anonymous poster hash: 8d29d...dfc
Gjest navnelapp Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Åja, det visste jeg ikke. Vi selger mulberry det jeg jobber, men vi har ikke den vesken jeg vil ha. Vi registrerer ikke navnet til kundene opp mot varene hvertfall. Er jo ikke sikkert andre butikker som selger mulberry gjør det heller? Anonymous poster hash: 8d29d...dfc Men produktet har ein strekkode, og den vert scanna ved salg. og produktet har eit unikt nummer. Dermed vert dei matcha, og det vert registrert eit legitimt salg.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Men produktet har ein strekkode, og den vert scanna ved salg. og produktet har eit unikt nummer. Dermed vert dei matcha, og det vert registrert eit legitimt salg. Ok, da ber jeg selger møte meg der, så de kan undersøke Anonymous poster hash: 8d29d...dfc
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Men produktet har ein strekkode, og den vert scanna ved salg. og produktet har eit unikt nummer. Dermed vert dei matcha, og det vert registrert eit legitimt salg. Kan de søke opp salget, når vesken er kjøpt i New York også? Anonymous poster hash: 8d29d...dfc
Miss Lucky Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Vet ikke nøyaktig hvordan det er med mulberry, men alle mine designervesker kommer med en "autentic card" og dette + kvitteringen er registrert i systemet på navn, men selve veskene har ikke noe nummer som gjør at de kan "spores"
Gjest navnelapp Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Kan de søke opp salget, når vesken er kjøpt i New York også? Anonymous poster hash: 8d29d...dfc Dei søker opp nummeret. Viss det matchar eit legitimt salg i ein butikk som sel Mulberry, så er det ok.
Gjest navnelapp Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Vet ikke nøyaktig hvordan det er med mulberry, men alle mine designervesker kommer med en "autentic card" og dette + kvitteringen er registrert i systemet på navn, men selve veskene har ikke noe nummer som gjør at de kan "spores" Eg har ikkje sett dette nummeret på andre produkt enn Mulberry.
Miss Lucky Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Etter er kjapt Google søk fant jeg dette Mulberry brass disc - This can be confusing as some genuine bags have no serial number whilst others have. My effie has no serial number but my other 5 bags have a 6 digit number (small feint numbers). My friend's Phoebe and Blenheim bags have no serial number. The fake also had a serial number but larger dark numbers. Probably best to check for other tell tale signs rather than just going on the brass disc. Also, on contemporary bags the stitched leather rectangle or oval that the disc is attached to doesn't have any letters embossed on it. There should be the tree and the word Mulberry in Gold only. My fake bag had the letters LR embossed on the bottom right corner. I've seen a lot of bags on ebay with this.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #15 Skrevet 5. april 2014 Selger har kvittering, men det er vel ingen garanti? Selger kan jo ha kjøpt en falsk og en ekte, eller skaffet kvitteringen på annet vis? ts Anonymous poster hash: 8d29d...dfc
amadine Skrevet 5. april 2014 #16 Skrevet 5. april 2014 (endret) Kan du ikke få veska autorisert på forum.purseblog.com? Veldig bra at du er skeptisk og ikke bare kjøper uten å ta forhåndsregler Tommel opp Endret 5. april 2014 av amadine
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #17 Skrevet 5. april 2014 Kan du ikke få veska autorisert på forum.purseblog.com? Veldig bra at du er skeptisk og ikke bare kjøper uten å ta forhåndsregler Tommel opp Ikke sant. Man må jo være litt skeptisk. Florerer jo av kopier der ute:) HVordan gjør jeg det? Legger ut bilder? ts Anonymous poster hash: 8d29d...dfc
amadine Skrevet 5. april 2014 #18 Skrevet 5. april 2014 Ikke sant. Man må jo være litt skeptisk. Florerer jo av kopier der ute:) HVordan gjør jeg det? Legger ut bilder? tsAnonymous poster hash: 8d29d...dfc Du må opprette en bruker på forumet. Og så må du gå inn på mulberry forumet og poste bilder under authenticate. Så får du nok svar ganske raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå