AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Hei! Er ei jente på 20 år som aldri har vært i et forhold før. Møtte en gutt for over et halvt år siden, han spurte meg ut og vi fortsatte å dra ut sammen. Ting utvilklet seg, seksuelt osv. Han var den andre personen jeg hadde hatt sex med, den første var bare en ons. Vi har holdt på veldig lenge, men ting har ikke utvilket seg til noe. Vi begge studerer på to ganske tunge studier og prioriterer dette, noe som fører til at vi ikke får sett hverandre så ofte. Men som regel møtes vi et par gang i uka, og da ender det nesten alltid med sex. Er han bare ute etter dette? Jeg trives i situasjonen jeg er i nå, men kunne også i alle fall tenkt meg muligheten til å inngå et forhold. Jeg er virkelig ikke en person som snakker om følelser, og har ikke fått inntrykket av at han er det heller. Dermed har vi aldri snakket om dette. Vi har bare tatt ting som det har kommet. Men nå begynner jeg å bli litt lei av dette, da jeg føler tiden har gått litt for lenge uten at det har skjedd noen endringer. Jeg vet han liker meg, men aner ikke om han vil noe mer. Jeg vet jeg må spørre han, men jeg klarer bare ikke! Jeg er så redd på hva svaret kommer til å bli… Og hvordan han vil reagere. Åh, jeg er skikkelig håpløs på dette! Har aldri vært gjennom dette før, og da blir jeg så sykt stressa. Noen som kan se for seg hva han tenker? Vet det er umulig, men. Tips? Anonymous poster hash: 8c254...8b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå