AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jeg hadde en syk helg forrige helg! Endte opp på nach hos en kjendis haha. Var så full atte hjælp! Hva er din sykeste helg? Anonymous poster hash: 5996b...c95
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Det må ha vært da jeg hadde vannkopper, magasjuke og brakk armen da jeg sklei i mitt eget spy og brakk armen, samtidig som jeg fikk tre vepsestikk og brokk og betennelse i hælen og klemte tommelen i bildøra. Da var jeg syk, da. Anonymous poster hash: 3f59f...92d 7
Gjest Absolutt Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Litt usikker på definisjonen din av 'syk' her. Har hatt mange opplevelsesrike, morsomme, overraskende, fine helger. Å bli overrasket med å fly småfly fra Sørlandet til Oslo var definitivt en høydare.
Crobern Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Det må ha vært da jeg hadde vannkopper, magasjuke og brakk armen da jeg sklei i mitt eget spy og brakk armen, samtidig som jeg fikk tre vepsestikk og brokk og betennelse i hælen og klemte tommelen i bildøra. Da var jeg syk, da. Anonymous poster hash: 3f59f...92d Fredag 13?
Anciol Skrevet 5. april 2014 #5 Skrevet 5. april 2014 (endret) Må ha vært forrige helg da jeg fikk blodstyrtning fra munnen foran naboene mens jeg var ute og snakket med de, ungene ble skikkelig skremt . Naboene ble fortvilet og alle strømmet til for å hjelpe meg, en av de hentet is! Endret 5. april 2014 av Anciol
Chloe- Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 Må ha vært forrige helg da jeg fikk blodstyrtning fra munnen foran naboene mens jeg var ute og snakket med de, ungene ble skikkelig skremt . Naboene ble fortvilet og alle strømmet til for å hjelpe meg, en av de hentet is! Hæ? Blodstyrtning?
Anciol Skrevet 5. april 2014 #7 Skrevet 5. april 2014 Hæ? Blodstyrtning? Ja fosset ut av munnen og dryppet på bakken,skorpene i halsen etter mandeloperasjonen forrige onsdag løsnet av et hosteanfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå