AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jeg synes det virker slik. Alle har egentlig mindre medfølelse med dem (da de svakere man har årsak til å ha medfølelse for), men spesielt kvinner synes jeg har minst av det. Hvorfor bryr ingen seg om dem? Anonymous poster hash: fbd49...672
Trude.lutt Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Hvor mange ganger må du og dine spørre om dette? 2
Gjest New_Girl Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Jeg har medfølelse for de som trenger det. Har menn som en gruppe behov for medfølelse? Da tror jeg vi har ulike måter å tolke ordet på i såfall. 1
Gjest Tris Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Det vil alltid være noen menn som får lite medfølelse fordi de oppfører seg dårlig generelt.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Jeg har medfølelse for de som trenger det. Har menn som en gruppe behov for medfølelse? Da tror jeg vi har ulike måter å tolke ordet på i såfall. Nei, ikke som gruppe. Men mange enkeltindivid. Det er flere her enn i disse gruppene som får så mye fokus. Eller så synes jeg det ikke er tegn til medfølelse når det viser seg å være faktum. Hvor mange ganger må du og dine spørre om dette? Dette er første gangen min i vertfall. Anonymous poster hash: fbd49...672
Gjest New_Girl Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Nei, ikke som gruppe. Men mange enkeltindivid. Det er flere her enn i disse gruppene som får så mye fokus. Eller så synes jeg det ikke er tegn til medfølelse når det viser seg å være faktum. Anonymous poster hash: fbd49...672 Skjønner ærlig talt ikke hva du mener.
Gjest Beist Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 Jeg vet det! Jeg vet det! *rekke opp hånden* Det er... feministene, muslimene, venstresiden og helt sikkert også sigøynerne sin skyld! 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Er det synd på menn? Ja, særlig de som er hvite. Anonymous poster hash: 9ef98...04b
Tøytigern Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Ja, særlig de som er hvite. Anonymous poster hash: 9ef98...04b Huff, da. Hvorfor er det synd på dem,egentlig?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Huff, da. Hvorfor er det synd på dem,egentlig? Fordi de ikke får lov til å gå med shorts når damene får lov til å gå med skjørt. Undertrykking! Anonymous poster hash: f7f75...eb8
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Skjønner ærlig talt ikke hva du mener. For å si det tydligere. Om du ser på problemer den norske befolkningen har, så viser kvinner generelt sett ingen medfølelse med de problemene menn har, da de svakere menn. Det eneste jeg kan tenke meg er fordi de er menn, får de ingen medfølelse. Andre blir jo viet en tanke i vertfall. Anonymous poster hash: fbd49...672
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Jeg vet det! Jeg vet det! *rekke opp hånden* Det er... feministene, muslimene, venstresiden og helt sikkert også sigøynerne sin skyld! At det er venstresiden sin skyld er det nok sikkert til dels og feministene fokuserer jo bare på kvinner. Anonymous poster hash: fbd49...672
Gjest Kv84 Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Alle har vel det, om de ikke har narsissistiske personlighetsforstyrrelser.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Huff, da. Hvorfor er det synd på dem,egentlig? Vet du ikke hvor fælt det er å være hvit, krenket mann? Anonymous poster hash: 9ef98...04b
Gjest Beist Skrevet 4. april 2014 #18 Skrevet 4. april 2014 At det er venstresiden sin skyld er det nok sikkert til dels og feministene fokuserer jo bare på kvinner. Anonymous poster hash: fbd49...672 1
Tøytigern Skrevet 4. april 2014 #19 Skrevet 4. april 2014 (endret) Fordi de ikke får lov til å gå med shorts når damene får lov til å gå med skjørt. Undertrykking! Anonymous poster hash: f7f75...eb8 Det er i grunnen helt sant. Kvinner kan gå omkring i skjørt så mye de vil på konferanse.Mens en stakkars mann,han kan ikke gå i shorts, tennissokker og svarte sko. Neida. Men på den annen side må kvinnene gå i spisse lakksko med høye hæler. Og det får de vondt i føttene av. Dessuten kan de vrikke ankelen. Så jeg tror egentlig ikke det er så mye å trakte etter. Jeg tror egentlig kvinnene trenger litt mere medfølelse for det med de skoene. Dessuten må de bruke mye penger og tid på ting som sminke, hårfjerning, lakkering av neglene og hårstyling. Så, nei. Jeg foreslår å innføre mere medfølelse for kvinner som må ha ubekvemt pentøy på jobben. Menn kan få mer medfølelse når de har vondt i halsen. Det syns jeg igrunn hadde vært en grei ordning. Edit: Her står det eksplisitt om farene med høye hæler. Hentet fra toppen av siden her, med linker til Kg's egne artikler. http://www.klikk.no/mote/kamille/moteogskjonnhet/article901232.ece Endret 4. april 2014 av Tøytigern 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #20 Skrevet 4. april 2014 Ja, særlig de som er hvite. Anonymous poster hash: 9ef98...04b Dette er hele problemet. Selv om du har hvit hud, trenger ikke du automatisk å ha det godt og det ser vi. En slik generalisering i forhold til kjønn og hudfarge skulle det vert et eget ord for. Anonymous poster hash: fbd49...672
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå