AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Idag var jeg på jobb, og mange på jobben gledet seg til helgen for da skulle de finne på noe gøy. De fleste har samboer/kjæreste og skulle på middagsbesøk eller fest/bursdag eller annet sosialt. Og de som hadde barn skulle få barnevakt. Så satt jeg der, da, uten å ha noe å si. Jeg har jo ingen venner...og jeg er singel...ikke har jeg barn heller... Føler meg som den taperen når alle på jobben er i 30-årene, og jeg er snart 35. Anonymous poster hash: 726d5...c23 Anonymous poster hash: bf7b7...822
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Jeg skal ikke noe gøy. Jobb hele helgen og snike til meg en klem av kjæresten før jeg fyker på jobb igjen på søndag. Ikke særlig spennende.Anonymous poster hash: 66337...4f0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Hva med å delta på lønningspils hvis dere har det på jobben? På den måten kan du bli bedre kjent og kanskje venn med noen av kollegaene? Anonymous poster hash: 83ca8...87a
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Jeg har sittet alene hver eneste helg i maaange år... litt pga en hund som ikke liker å være alene og litt fordi jeg ikke har så mange venner Anonymous poster hash: 278e8...888
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Jeg sitter stort sett alene hver kveld og helg, og jeg er 31. Men ofte er det fordi jeg ønsker det selv. Jeg har heller ikke så mange venner, og flesteparten bor i tillegg ikke her hvor jeg bor nå. Det tok mange år før jeg lærte meg å trives i eget selskap og kunne være alene uten å føle meg som en taper. Er jeg alene, så sørger jeg for å holde meg opptatt med noe jeg synes er givende. Jeg prøver for eksempel å lære meg nye ting, se dokumentarer eller andre ting som gjør at jeg føler at jeg faktisk har fått noe ut av kvelden/helgen. Hva andre driver med i helgene, har jeg heldigvis sluttet å bruke som grunnlag for å vurdere verdien av min egen tid. Men jeg skjønner at det kan være vanskeligere hvis man har et stort behov for å være sosial.. Jeg er introvert, så sånn sett er jeg heldig når jeg først skal være mye alene. Håper det ordner seg for både TS og dere andre!! Anonymous poster hash: 46b86...a93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå