Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tenke at en person er stygg, har det med hvordan man ser ut i ansiktet å gjøre.

Men på mange virker det som om man er pen om man er slank og stygg om man er overvektig...

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 19fc2...5de
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man må se på forskjellen mellom mann og kvinne.

Pen kvinne for en mann:
Tynn med store pupper, ansiktet er ikke en faktor

Pen mann for en kvinne:
Mannen bør ha et kjekt ansikt, kroppen er det mindre viktig med.

Anonymous poster hash: f9c19...9fe
Skrevet

Pen kvinne for en mann:

Pen mann for en kvinne:

Her tar du nok temmelig feil.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Pen kvinne for en mann:

Pen mann for en kvinne:

Jeg trodde menn var opptatt av at dama skulle ha vakre øyne og vakkert hår også, jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ansiktet som gjør et menneskes stygt om de er det. Det er dog ikke veldig mange av de.

Ofte kan oppførsel gjør mennesker stygge og.

Anonymous poster hash: 799e9...d67
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her tar du nok temmelig feil.

Hva er feil? Utdyp?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ikke siden jeg var tenåring har jeg så mye som tenkt tanken på å karakterisere et annet menenske med ordet 'stygg'.

Hvor gammel er du, TS, siden du spør det spørsmålet du gjør?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ikke siden jeg var tenåring har jeg så mye som tenkt tanken på å karakterisere et annet menenske med ordet 'stygg'.

Hvor gammel er du, TS, siden du spør det spørsmålet du gjør?

Jeg er 30, men jeg spør fordi jeg har hørt så mange si at tynne mennesker alltid er pene, og tykke mennesker alltid er stygge...

Jeg har da sett pene tykke mennesker og stygge tynne mennesker også ..

For meg har stygghet noe å gjøre meg hvordan man ser ut i ansiktet ikke noe med om man er lav, høy, tynn eller tykk.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har jo øyne å se med, og kan si etter min smak hva som er pent og mindre pent. Men at et menneske blir direkte "stygg" skal veldig mye til, må isåfall ha en fæl personlighet.

• Liker 1
Skrevet

Pen kvinne for en mann:

Pen mann for en kvinne:

Helt feil.....

Hilsen mann 23...

Tynn, pent hår, pent ansikt, pen rumpe....

Og ei tynn jente passer dårlig med store pupper..

Gjest Elseby13
Skrevet

Jeg kan ikke huske sist jeg så et stygt menneske.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Bare du er god og snill så blir du automatisk pen i mine øyne :) Det er jo selvsagt ytterpunkter, men det er sjeldent

• Liker 3
Gjest tsejG
Skrevet

"Stygg", - hmm, et ord jeg finner særdeles lite passende når man omtaler medmennesker.

Husk at vi alle har våre helt subjektive oppfatninger av hva vi finner mer eller mindre attraktivt ved andre mennesker. Personen du kaller "stygg" kan for meg være det helt motsatte! Det eksisterer altså ingen fasit på dette, noe dagens unge kunne hatt godt av å slå seg til ro med...

• Liker 5
Gjest Riskjeks
Skrevet

Det er ansiktet som avgjør hvorvidt man er pen eller ikke, hos begge kjønn. Man kan jo fint ha et pent ansikt selv om kroppen ikke er perfekt. Eller omvendt selvsagt ;)

Gjest Kvinneline
Skrevet

Det er flere faktorer for meg som er avgjørende for om en person er "stygg". Det skal mye til for at jeg tenker det, men som regel er det veldig usymetriske ansikt, og gjerne litt skumle uttrykk.

Jeg har opplevd at kjekke menn har blitt stygg da jeg har blitt kjent med de på grunn av en råttig personlighet. Oftest er det omvendt da. Møter mennesker jeg ikke finner tiltrekkende, blir kjent med deres flotte vesen, og plutselig er de nydelige i mine øyne! Merkelig, men utseende utgjør førsteinntrykket, deretter kommer personligheten :)

Skrevet

For mitt vedkommende, så påvirker personligheten utseendet. Om noen er "slemme", så blir denne personen "sleip-stygg" for meg, selv om de egentlig kunne vært fotomodell. Ansiktsuttrykket har også mye å si. En person som smiler vennlig er mye penere enn en som ser sleskt på deg.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Du har jo de som er "styggsexy". Personer jeg i utgangspunktet ikke liker utseende på, men som har noe med seg som gjør de sexy likevel. F.eks Steve Buscemi og Steven Tyler ;)

De som rett og slett bare er stygge er de som i tillegg til et lite tiltalende ytre har en stygg personlighet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 30, men jeg spør fordi jeg har hørt så mange si at tynne mennesker alltid er pene, og tykke mennesker alltid er stygge...

Jeg har da sett pene tykke mennesker og stygge tynne mennesker også ..

For meg har stygghet noe å gjøre meg hvordan man ser ut i ansiktet ikke noe med om man er lav, høy, tynn eller tykk.

Virkelig?

Du hører mange si at "alle tynne er pene og alle tykke er stygge"?

Omgås du kun et par fjortisgutter fra KG, eller? ;)

Gjest Kvinneline
Skrevet

Virkelig?

Du hører mange si at "alle tynne er pene og alle tykke er stygge"?

Omgås du kun et par fjortisgutter fra KG, eller? ;)

Den tanken slo meg også. Aldri hørt noen sagt det. Jeg har sett veldig mange tynne mennesker som ikke er pene, og omvendt med tykke.

En god venninne av lillesøsteren min på 17 veier nok rundt 100 kg og er nokså rund, men seriøst den vakreste jenta jeg har sett! Hun er også den i vennegjengen som har gutter etter seg (i følge lillesøster), og det skjønner jeg godt!

Skrevet (endret)

Et stygt menneske er noen som trykker andre ned for å se bedre ut selv. (Edit: evt å føle seg bedre selv)

Endret av Lea2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...