Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset har vi kost oss med reker og hvitvin på terassen (godt tullet inn i pledd). Er så glad, til og med den lille på 4 spiser reker! Å gjøre barna oppmerksome på ulike smaker fra de er små. Hvertfall gjort under her hos oss.

Nå skal kvelden nytes med beina på bordet og ei lita tulle i armkroken som i dette øyeblikk maser og maser om kinderegg! Ett egg til norske talenter er vel lov :fnise:

Hva gjør dere i kveld?
Sender en vårhilsen! :blomst:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Slapper av. Skal se En film senere.

AnonymBruker
Skrevet

ligger i senga og ser frustrerte fruer.

Anonymous poster hash: 98b84...272
AnonymBruker
Skrevet

ligger i senga og ser frustrerte fruer.

skal foresten gjøre det samme resten av kvelden :fnise: Kanskje jeg skal spise sjokolade også, spørs om typen har kjøpt med eller ikke.

Skrevet

Akkurat lagt ungen, og skal slenge meg på sofaen med en film eller noe. Angrer på at jeg ikke kjøpte noe godt på butikken tidligere.. :klaske:

Skrevet

skal foresten gjøre det samme resten av kvelden :fnise: Kanskje jeg skal spise sjokolade også, spørs om typen har kjøpt med eller ikke.

Sitter her å har skikkelig crawings etter kjeks, druer og brie, men sjangser ikke akkurat å kjøre til meny med to glass vin i kroppen. Det får bli i morgen! Nyyyyt kvelden, fra og med i morgen er det meldt regn og sludd her på østlandet. Grøss :(

Gjest snoopy_93
Skrevet

Slapper av med litt alenetid for første gang på over ett år! :D
Nytes med litt vin, musikk, tv og kosing med kattepusen til mamma og pappa :)

Skrevet

Akkurat lagt ungen, og skal slenge meg på sofaen med en film eller noe. Angrer på at jeg ikke kjøpte noe godt på butikken tidligere.. :klaske:

Ja, en god grunn til å handle på tom mage, for da er man garantert å dra med seg noe godt hjem :fnise: Hvis suget virkelig melder seg, pleier jeg å stå på alle fire og endevende kjøkkenskapene :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her å har skikkelig crawings etter kjeks, druer og brie, men sjangser ikke akkurat å kjøre til meny med to glass vin i kroppen. Det får bli i morgen! Nyyyyt kvelden, fra og med i morgen er det meldt regn og sludd her på østlandet. Grøss :(

Da må jeg si det er deilig å bo i trøndelag, for her er det meldt sol :D

Skrevet

Slapper av med litt alenetid for første gang på over ett år! :D

Nytes med litt vin, musikk, tv og kosing med kattepusen til mamma og pappa :)

ååå, så deilig! Vi har også en pus, en nydelig langhåret skogskatt av beste sort! Hvertfall når det kommer til kjælenhet og kos. Vår lille baby nummer to :hug:

Skrevet

Da må jeg si det er deilig å bo i trøndelag, for her er det meldt sol :D

Åh :( Har vært heldig med været her lenge nå! Hadde ikke forventet annet enn litt regn snart. Da blir nok plenen vår fortere grønn også :danse:

Skrevet

Ja, en god grunn til å handle på tom mage, for da er man garantert å dra med seg noe godt hjem :fnise: Hvis suget virkelig melder seg, pleier jeg å stå på alle fire og endevende kjøkkenskapene :skratte:

Det gjorde jeg i går, og fant ingenting godt å kunne kjeske meg med.. Spiste 5 knekkebrød med kremost i stad da, i håp om å dempe det største suget, men.... Får be kjæresten kjøpe med seg noe, selv om han som regel glemmer det 95 % av gangene, så håpet er lite :fnise:

Skrevet

Det gjorde jeg i går, og fant ingenting godt å kunne kjeske meg med.. Spiste 5 knekkebrød med kremost i stad da, i håp om å dempe det største suget, men.... Får be kjæresten kjøpe med seg noe, selv om han som regel glemmer det 95 % av gangene, så håpet er lite :fnise:

Kremost er innafor, synd du har like lyst på noe søtt etterpå uansett. Her i huset går det mest smågodt i helgene. Jeg er sååå svak for det, nesten litt for. .. :fnise:

Skrevet

Slapper av i sofaen med tv-serier.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Jeg og bikkjedyret ligger strak i sofaen, han snorker og jeg kverker drager. Blir vel ikke så mye variasjon i løpet av kvelden. :P

Skrevet

Skal slappe av på sofaen, med hunden min! :) Så blir det vel til at jeg trykker i meg litt sjokolade i tillegg også :laugh:

Skrevet

Bare slappe av, skal ut i morgen kveld da :danse:

Skrevet

Slapper av i sofaen med tv-serier.

Mvh Yvonne :heiajente:

Her blir det norske talenter etter krav fra fireåringen. "seee mamma, de dansej" (litt dårlig på R'en enda) :fnise:

Skrevet

Skal slappe av på sofaen, med hunden min! :) Så blir det vel til at jeg trykker i meg litt sjokolade i tillegg også :laugh:

Å Gud, ja, takk kom på at jeg har sjokolade med smørbukk i, i skapet mitt :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...