maid Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Her i huset har vi kost oss med reker og hvitvin på terassen (godt tullet inn i pledd). Er så glad, til og med den lille på 4 spiser reker! Å gjøre barna oppmerksome på ulike smaker fra de er små. Hvertfall gjort under her hos oss. Nå skal kvelden nytes med beina på bordet og ei lita tulle i armkroken som i dette øyeblikk maser og maser om kinderegg! Ett egg til norske talenter er vel lov Hva gjør dere i kveld? Sender en vårhilsen! 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 ligger i senga og ser frustrerte fruer. Anonymous poster hash: 98b84...272
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 ligger i senga og ser frustrerte fruer. Anonymous poster hash: 98b84...272 skal foresten gjøre det samme resten av kvelden Kanskje jeg skal spise sjokolade også, spørs om typen har kjøpt med eller ikke. Anonymous poster hash: 98b84...272
LatersBaby Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Akkurat lagt ungen, og skal slenge meg på sofaen med en film eller noe. Angrer på at jeg ikke kjøpte noe godt på butikken tidligere..
maid Skrevet 4. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2014 skal foresten gjøre det samme resten av kvelden Kanskje jeg skal spise sjokolade også, spørs om typen har kjøpt med eller ikke. Anonymous poster hash: 98b84...272 Sitter her å har skikkelig crawings etter kjeks, druer og brie, men sjangser ikke akkurat å kjøre til meny med to glass vin i kroppen. Det får bli i morgen! Nyyyyt kvelden, fra og med i morgen er det meldt regn og sludd her på østlandet. Grøss
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. april 2014 #7 Skrevet 4. april 2014 Slapper av med litt alenetid for første gang på over ett år! :D Nytes med litt vin, musikk, tv og kosing med kattepusen til mamma og pappa
maid Skrevet 4. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2014 Akkurat lagt ungen, og skal slenge meg på sofaen med en film eller noe. Angrer på at jeg ikke kjøpte noe godt på butikken tidligere.. Ja, en god grunn til å handle på tom mage, for da er man garantert å dra med seg noe godt hjem Hvis suget virkelig melder seg, pleier jeg å stå på alle fire og endevende kjøkkenskapene
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 Sitter her å har skikkelig crawings etter kjeks, druer og brie, men sjangser ikke akkurat å kjøre til meny med to glass vin i kroppen. Det får bli i morgen! Nyyyyt kvelden, fra og med i morgen er det meldt regn og sludd her på østlandet. Grøss Da må jeg si det er deilig å bo i trøndelag, for her er det meldt sol :D Anonymous poster hash: 98b84...272
maid Skrevet 4. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2014 Slapper av med litt alenetid for første gang på over ett år! :D Nytes med litt vin, musikk, tv og kosing med kattepusen til mamma og pappa ååå, så deilig! Vi har også en pus, en nydelig langhåret skogskatt av beste sort! Hvertfall når det kommer til kjælenhet og kos. Vår lille baby nummer to
maid Skrevet 4. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2014 Da må jeg si det er deilig å bo i trøndelag, for her er det meldt sol :D Anonymous poster hash: 98b84...272 Åh Har vært heldig med været her lenge nå! Hadde ikke forventet annet enn litt regn snart. Da blir nok plenen vår fortere grønn også
LatersBaby Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Ja, en god grunn til å handle på tom mage, for da er man garantert å dra med seg noe godt hjem Hvis suget virkelig melder seg, pleier jeg å stå på alle fire og endevende kjøkkenskapene Det gjorde jeg i går, og fant ingenting godt å kunne kjeske meg med.. Spiste 5 knekkebrød med kremost i stad da, i håp om å dempe det største suget, men.... Får be kjæresten kjøpe med seg noe, selv om han som regel glemmer det 95 % av gangene, så håpet er lite
maid Skrevet 4. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 4. april 2014 Det gjorde jeg i går, og fant ingenting godt å kunne kjeske meg med.. Spiste 5 knekkebrød med kremost i stad da, i håp om å dempe det største suget, men.... Får be kjæresten kjøpe med seg noe, selv om han som regel glemmer det 95 % av gangene, så håpet er lite Kremost er innafor, synd du har like lyst på noe søtt etterpå uansett. Her i huset går det mest smågodt i helgene. Jeg er sååå svak for det, nesten litt for. ..
Anglofil Skrevet 4. april 2014 #14 Skrevet 4. april 2014 Slapper av i sofaen med tv-serier. Mvh Yvonne 1
Omnivore Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Jeg og bikkjedyret ligger strak i sofaen, han snorker og jeg kverker drager. Blir vel ikke så mye variasjon i løpet av kvelden.
Kaizerr Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Skal slappe av på sofaen, med hunden min! Så blir det vel til at jeg trykker i meg litt sjokolade i tillegg også
maid Skrevet 4. april 2014 Forfatter #19 Skrevet 4. april 2014 Slapper av i sofaen med tv-serier. Mvh Yvonne Her blir det norske talenter etter krav fra fireåringen. "seee mamma, de dansej" (litt dårlig på R'en enda)
Gjest Kv84 Skrevet 4. april 2014 #20 Skrevet 4. april 2014 Skal slappe av på sofaen, med hunden min! Så blir det vel til at jeg trykker i meg litt sjokolade i tillegg også Å Gud, ja, takk kom på at jeg har sjokolade med smørbukk i, i skapet mitt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå