AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #21 Skrevet 7. april 2014 Jeg har reist verden rundt med å endre bokstavene i navnet, og det har aldri vært et problem. Bestill flybillettene i vanlig navn (med æ,ø,å) så endrer selskapet det. Ved bestilling av hoteller o.l. endrer du det, men ikke som beskrevet over. Ø = oe, Æ = ae og Å = aa. Jeg har alle bokstavene i navnet mitt, og det har alltid gått greit. Anonymous poster hash: 9078d...d9d Takk. Ja det ordnet seg nå Anonymous poster hash: d9c87...3dd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2014 #22 Skrevet 7. april 2014 Nå har jeg nettopp pratet med ei polsk ei fra Norwegian. Hun sa jeg måtte forandre både hotell og fly til ¨oe¨. Hva faaaaen??? Hvorfor sier noen at man skal skrive slik navnet er da? ts Anonymous poster hash: d9c87...3dd Eh, det er barnelærdom… Hvordan går det an å ikke å ha fått med seg dette er vel heller et passende spørsmål. Anonymous poster hash: 340e1...5b8 1
super-ida Skrevet 11. april 2014 #23 Skrevet 11. april 2014 Hehe jeg har Æ og ø i etternavnene mine.... Inneno problem i usa... Men når vi skulle reise ble jeg bedt om å stave navnet mitt i passkontrollen....hehe! Da stusset de litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå