Cata Skrevet 5. april 2014 #42 Skrevet 5. april 2014 Hva med uten Kvinneguiden i en måned? Siden jeg klarte meg fint i alle årene før jeg "entret" KG, så hadde jeg garantert klart meg en måned uten den også. Men det ville blitt en litt kjedeligere måned ettersom KG representerer mye av mitt sosiale liv her jeg befinner meg.
Gjest Kv84 Skrevet 5. april 2014 #43 Skrevet 5. april 2014 Siden jeg klarte meg fint i alle årene før jeg "entret" KG, så hadde jeg garantert klart meg en måned uten den også. Men det ville blitt en litt kjedeligere måned ettersom KG representerer mye av mitt sosiale liv her jeg befinner meg. Om man blir kastet ut, så blir jo det kjipt uten Kg, men hvor lenge blir man kastet ut?
Cata Skrevet 5. april 2014 #44 Skrevet 5. april 2014 Ingen anelse - har ikke blitt kastet ut noen gang.
strawberry Skrevet 5. april 2014 #45 Skrevet 5. april 2014 Hadde klart det, men det hadde vært veldig upraktisk siden jeg bruker den mye på høyskolen til å notere under forelesninger og å gjøre innleveringer. I sommer derimot hadde jeg nok klart meg helt fint
Gjest Sunshine23 Skrevet 5. april 2014 #46 Skrevet 5. april 2014 På ferie går det helt greit å være uten nett, men hadde vært litt vanskelig å klart meg en uke uten her hjemme.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2014 #47 Skrevet 5. april 2014 Hva med uten Kvinneguiden i en måned? Skal bli to måneder borte fra KG i sommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå