AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #21 Skrevet 4. april 2014 Jeg tror jeg hadde klart meg uten pc en uke, men IKKE uten internett Husker når strømmen gikk i fjor, og jeg holdt på å klikke fordi jeg ikke kunne gjøre en dritt på pc'n eller mobilen. Enten så døde pc Anonymous poster hash: 3cd3c...072 ops, først så døde jo pc'n etter hvert også, også ble mobilnettet brukt opp, også døde mobilen også tilslutt. Jeg ble gaaal. Så nei, jeg hadde absolutt ikke klart meg uten internett Anonymous poster hash: 3cd3c...072
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #22 Skrevet 4. april 2014 ops, først så døde jo pc'n etter hvert også, også ble mobilnettet brukt opp, også døde mobilen også tilslutt. Jeg ble gaaal. Så nei, jeg hadde absolutt ikke klart meg uten internett Anonymous poster hash: 3cd3c...072 Enig.
Cata Skrevet 4. april 2014 #23 Skrevet 4. april 2014 Siden jeg er vokst opp i en tid uten data og mobil så hadde jeg garantert klart meg fint. (Forutsatt at jeg ikke hadde måttet ringe etter sykebil eller noe sånt. Jeg har nemlig bare mobil og ikke fasttelefon....) Det er mye godt selskap i bøker og strikketøy . 1
GammelKaktus Skrevet 4. april 2014 #24 Skrevet 4. april 2014 Jeg hadde jo klart meg uten, men det hadde blitt en kjedelig uke.
t0nje Skrevet 4. april 2014 #26 Skrevet 4. april 2014 Ja, jeg har ingen forliktelser som gjør at jeg er avhengig av å ha tilgang til pc, internett, mobil etc. til enhver tid.
Gjest badeand1 Skrevet 4. april 2014 #27 Skrevet 4. april 2014 Selvfølgelig hadde jeg klart meg. De som ikke gjør det har litt småproblemer men nå spørs det hva du legger i "klare seg" da..
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #28 Skrevet 4. april 2014 Selvfølgelig hadde jeg klart meg. De som ikke gjør det har litt småproblemer men nå spørs det hva du legger i "klare seg" da.. Det er jo slike tjenester som nettbank og mail som er et muste for meg. 1
BCW Skrevet 4. april 2014 #31 Skrevet 4. april 2014 Altså nå mente jeg hovedsakelig internett da. Glemte at det er vanlig i dag å bruke mobilen som pc. Så man har IKKE lov til å bruke mobilen, Nettbrett osv Hadde du klart deg uten internett i en uke? TS Anonymous poster hash: 003c5...f1b På reise, ja. Nå i hverdagen, nei.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #32 Skrevet 4. april 2014 Men jeg hadde et slikt eksperiment for å se om jeg klarte meg med bare nett på mobilen ei uke i februar og det går greit det altså. Leiligheten har aldri vært så rein, treningen til fastsatte tider, fikk tid til å besøke folk og så mange bøker som jeg fikk lest. For å si det sånn: Hvis dere fortsetter med å være slemme så skal jeg fortelle dere hvordan Game of Thrones ender. 2
Meridian Skrevet 4. april 2014 #33 Skrevet 4. april 2014 NULL PROBLEM! Alle burde gjøre det innimellom, være minst mulig på nett, eller kutte det ut for en periode. Eventuelt bare gå på nett for å sjekke timeplan, betale regninger osv osv .. Unngå iallfall all sosial kontakt på nettet.
Chien Skrevet 4. april 2014 #35 Skrevet 4. april 2014 Hadde helt klart fått det til ja, og det hadde ikke vært så ille, rent psykisk hadde det kanskje bare vært deilig. Men er litt upraktisk i forbindelse med studiet og slikt.
Gjest Peanut Skrevet 4. april 2014 #36 Skrevet 4. april 2014 Veeel. <_< Har på en måte vært uten internett (hadde på mobil da) i to dager, fordi en kronfjott av en gravemaskinidiot rev over en kabel og det tok to dager før den ble reparert. Ikkeno internett på ipad, pc. Hjemmetelefon fungerte ikke. Følte liksom at jeg var ute av verden. O_o Men. Hvis jeg hadde måttet hadde jeg klart det. Det som i såfall måtte ha vært tilgjengelig da var bøker. MASSE bøker. ^^,
Pearl2.0 Skrevet 4. april 2014 #37 Skrevet 4. april 2014 Ja, om det hadde vært ferie Jeg trenger det med tanke på jobb og studier
GudSelv Skrevet 4. april 2014 #38 Skrevet 4. april 2014 Klarte meg fint uten PC når jeg var i Dubai for en kort stund siden.
Noteknekk Skrevet 5. april 2014 #39 Skrevet 5. april 2014 Jeg skulle alltids klart meg, og tror nok jeg kunne hatt godt av det i tillegg, men hadde nok savnet ipaden veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå