Gå til innhold

Hadde du klart deg en uke uten pc?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg hadde klart meg uten pc en uke, men IKKE uten internett :fnise: Husker når strømmen gikk i fjor, og jeg holdt på å klikke fordi jeg ikke kunne gjøre en dritt på pc'n eller mobilen. Enten så døde pc

Anonymous poster hash: 3cd3c...072

ops, først så døde jo pc'n etter hvert også, også ble mobilnettet brukt opp, også døde mobilen også tilslutt. Jeg ble gaaal. Så nei, jeg hadde absolutt ikke klart meg uten internett :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

ops, først så døde jo pc'n etter hvert også, også ble mobilnettet brukt opp, også døde mobilen også tilslutt. Jeg ble gaaal. Så nei, jeg hadde absolutt ikke klart meg uten internett :P

Enig.

Skrevet

Siden jeg er vokst opp i en tid uten data og mobil så hadde jeg garantert klart meg fint. (Forutsatt at jeg ikke hadde måttet ringe etter sykebil eller noe sånt. Jeg har nemlig bare mobil og ikke fasttelefon....)

Det er mye godt selskap i bøker og strikketøy ;) .

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde jo klart meg uten, men det hadde blitt en kjedelig uke.

Skrevet

Ja, jeg har ingen forliktelser som gjør at jeg er avhengig av å ha tilgang til pc, internett, mobil etc. til enhver tid.

Gjest badeand1
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg klart meg. De som ikke gjør det har litt småproblemer :laugh:

men nå spørs det hva du legger i "klare seg" da..

Gjest Gjest
Skrevet

Selvfølgelig hadde jeg klart meg. De som ikke gjør det har litt småproblemer :laugh:

men nå spørs det hva du legger i "klare seg" da..

Det er jo slike tjenester som nettbank og mail som er et muste for meg.

• Liker 1
Skrevet

Ja? Hadde jo ikke dødd.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Selvsakt kunne jeg det.

Skrevet

Altså nå mente jeg hovedsakelig internett da. Glemte at det er vanlig i dag å bruke mobilen som pc.

Så man har IKKE lov til å bruke mobilen, Nettbrett osv :)

Hadde du klart deg uten internett i en uke?

TS

Anonymous poster hash: 003c5...f1b

På reise, ja. Nå i hverdagen, nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Men jeg hadde et slikt eksperiment for å se om jeg klarte meg med bare nett på mobilen ei uke i februar og det går greit det altså. Leiligheten har aldri vært så rein, treningen til fastsatte tider, fikk tid til å besøke folk og så mange bøker som jeg fikk lest. For å si det sånn: Hvis dere fortsetter med å være slemme så skal jeg fortelle dere hvordan Game of Thrones ender. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

NULL PROBLEM!

Alle burde gjøre det innimellom, være minst mulig på nett, eller kutte det ut for en periode. Eventuelt bare gå på nett for å sjekke timeplan, betale regninger osv osv ..

Unngå iallfall all sosial kontakt på nettet.

Skrevet

Selvsakt kunne jeg det.

g

Skrevet

Hadde helt klart fått det til ja, og det hadde ikke vært så ille, rent psykisk hadde det kanskje bare vært deilig. Men er litt upraktisk i forbindelse med studiet og slikt.

Gjest Peanut
Skrevet

Veeel. <_< Har på en måte vært uten internett (hadde på mobil da) i to dager, fordi en kronfjott av en gravemaskinidiot rev over en kabel og det tok to dager før den ble reparert. :bond:

Ikkeno internett på ipad, pc. Hjemmetelefon fungerte ikke.

Følte liksom at jeg var ute av verden. O_o

Men. Hvis jeg hadde måttet hadde jeg klart det. Det som i såfall måtte ha vært tilgjengelig da var bøker. MASSE bøker. ^^,

Skrevet

Ja, om det hadde vært ferie :) Jeg trenger det med tanke på jobb og studier :)

Skrevet

Klarte meg fint uten PC når jeg var i Dubai for en kort stund siden.

Skrevet

Jeg skulle alltids klart meg, og tror nok jeg kunne hatt godt av det i tillegg, men hadde nok savnet ipaden veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...