Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har funnet ut at hun jeg dater holder på med en annen også.

Vi har planer om at hun skal komme til meg i morgen og bli til søndag.

Men, fikk nettopp vite at hun skal ut med en annen i kveld og overnatte hos han til i morgen. Hore kaller jeg det....kanskje jeg er paranoid og desperat nå, men det går jo ikke an å oppføre seg sånn?

Hva skal jeg gjøre? Avlyse? Jeg er jo dødens forelsket i denne dama, men jeg gidder ikke dele på henne. Sitter med bilder i hode nå....henne sammen med en annen i natt og meg i morgen. Fy faen!!!!

Anonymous poster hash: f2f4e...c5b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det til henne

• Liker 2
Skrevet

Du kaller henne hore, og lurer på om du skal avlyse?

Ja, vil jeg si.

Skjønner at du ikke vil dele på henne. Kan du ikke gi henne klar beskjed om det i dag?

"My way or the highway"

• Liker 1
Skrevet

Si det til henne

Minus hore. Ikke si hore til henne.

• Liker 11
Gjest alegria
Skrevet

Hore? Nei.

Drittkjerring? Ja.

• Liker 6
Skrevet

Minus hore. Ikke si hore til henne.

haha, ja selvfølgelig :fnise:
Skrevet

Tell her !!!!

AnonymBruker
Skrevet

Om dere ikke har avtale på å være eksklusive så gjør faktisk ikke damen noe galt TS.

Anonymous poster hash: 096d0...68f
  • Liker 8
Skrevet

Om dere ikke har avtale på å være eksklusive så gjør faktisk ikke damen noe galt TS.

Dette er jeg enig i. Men om du ikke liker det TS, så har du all rett til å ikke bli med på leken.

• Liker 2
Gjest Genic
Skrevet

Hadde du likt om den du datet kom rett fra en annens seng?

Gjest alegria
Skrevet (endret)

Det jeg tenker.. Helt ærlig, dette kvinnfolkene skal sove over hos en annen mann mens dere dater (tviler lite på at det ikke blir sex). Det synes jeg tyder på at hun faktisk ikke bryr seg like mye om deg, som du gjør om henne. Spørs jo hvor langt ut i datingen dere er, men jeg selv merker det ihvertfall om jeg liker en person, ganske fort.

Endret av alegria
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du likt om den du datet kom rett fra en annens seng?

Nei, absolutt ikke. Men så lenge man ikke har avtale om å være eksklusive så kan jeg ikke si noe på det. Det eneste jeg kan gjøre er å backe unna eller å ta "praten" med vedkommende.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner liksom ikke helt poenget å date noen hvis man ikke vil bli eksklusiv med den personen, men det er meg.

Du kan godt avlyse daten og si at du vet hun treffer noen andre, og la det være med det.

Anonymous poster hash: 6d25a...bda
  • Liker 2
Skrevet

Har funnet ut at hun jeg dater holder på med en annen også.

Vi har planer om at hun skal komme til meg i morgen og bli til søndag.

Men, fikk nettopp vite at hun skal ut med en annen i kveld og overnatte hos han til i morgen. Hore kaller jeg det....kanskje jeg er paranoid og desperat nå, men det går jo ikke an å oppføre seg sånn?

Hva skal jeg gjøre? Avlyse? Jeg er jo dødens forelsket i denne dama, men jeg gidder ikke dele på henne. Sitter med bilder i hode nå....henne sammen med en annen i natt og meg i morgen. Fy faen!!!!

Anonymous poster hash: f2f4e...c5b

Du får si at det ikke er greit at hun dater en annen samtidig som hun dater deg, fordi du liker henne så godt.

• Liker 1
Gjest Genic
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Men så lenge man ikke har avtale om å være eksklusive så kan jeg ikke si noe på det. Det eneste jeg kan gjøre er å backe unna eller å ta "praten" med vedkommende.

For meg er det snakk om et snev av moral, ikke noe man trenger å avtale. En ryggmargsrefleks som sier at når man dater en, så ligger man ikke med en annen.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det snakk om et snev av moral, ikke noe man trenger å avtale. En ryggmargsrefleks som sier at når man dater en, så ligger man ikke med en annen.

Ja da får man seg trekke seg unna da. Det er uansett ikke snakk om noe utroskap eller noe i den dur når man ikke er eksklusive.

• Liker 7
Gjest Genic
Skrevet

Ja da får man seg trekke seg unna da. Det er uansett ikke snakk om noe utroskap eller noe i den dur når man ikke er eksklusive.

Ja, det er nok det smarteste å gjøre her.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du er pulevennen hennes, men at du dater henne. Altså at dere ikke er helt syncet.

Anonymous poster hash: 21fc7...6c5
  • Liker 1
Skrevet

Hore? Nei.

Drittkjerring? Ja.

Drittkjerring? De er da ikke sammen. Og etter det jeg ser så er de heller ikke eksklusive.

• Liker 5
Skrevet

Det er din mening. Andre trenger ikke leve som deg. I usa erdet ikke uvanlig å date flere på en gang. At du mener det er umoralsk så værsågod men ikke tråkk " moralen" din over på andre

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...