Gå til innhold

Hvorfor bruke penger på en kjæreste når det blir slutt uansett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn tenker jeg. Hva er vitsen med å bruke penger på bursdagsgaver, reiser etc når forholdet blir slutt uansett? Siden menn bytter ut damer når de er lei. Jeg skal hvertfall aldri gjøre samme tabbe igjen, bruke masse penger på klær og ferier siden jeg blir dumpa etterhvert uansett. Det er jo bare bortkasta penger!

Bedre å være singel og bruke penger på seg selv og venner..

Anonymous poster hash: 3482f...f0e
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Genic
Skrevet

Man må jo finne seg en kjæreste som kan forsørge seg selv. Å spandere masse klær og ferier på kjæresten er ok hvis man har veldig god råd sånn at det knapt merkes på kontoen, ellers ikke.

Skrevet (endret)

Jeg har sluttet å bruke sikkerhetsbelte når jeg kjører bil - jeg skal jo uansett dø en gang.

Når det er sagt så må du for all del være singel om du foretrekker det, men ikke ta det valget basert på tanker av typen: "jeg blir jo dumpet uansett".

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

…oi bitter

Anonymous poster hash: 31559...dda
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

…oi bitter

Hvorfor sier du det..? Kutt ut sånn drittprat. Jeg ser bare ikke poenget med å bruke masse penger på en kjæreste, han kommer jo til å være utro og forlate meg uansett.. og da kunne jeg jo brukt de pengene på meg selv. Logisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier du det..? Kutt ut sånn drittprat. Jeg ser bare ikke poenget med å bruke masse penger på en kjæreste, han kommer jo til å være utro og forlate meg uansett.. og da kunne jeg jo brukt de pengene på meg selv. Logisk.

nå er det ikke sånn at ALLE menn er utro da.

Anonymous poster hash: 3b815...d44

• Liker 3
Skrevet

For alle menn er utro. Hadde ikke du likt å få en gave utenom bursdag, eller i det hele tatt en gave til bursdag? Skjerp deg.

AnonymBruker
Skrevet

For alle menn er utro. Hadde ikke du likt å få en gave utenom bursdag, eller i det hele tatt en gave til bursdag? Skjerp deg.

Min erfaring er at alle menn er utro. Jeg går på antidepressiva pga fuckings drittmenn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at alle menn er utro. Jeg går på antidepressiva pga fuckings drittmenn.

stusselig

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å grin a gett..

Anonymous poster hash: 97767...564
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du har vært sammen med alle menn i hele verden?

Anonymous poster hash: 3b815...d44

Skrevet

Bruke penger på kjæresten? Kjæresten bruker jo penger på deg også, det skal jo gå noenlunde opp i opp. Reiser spleiser man som regel på også.

Så om du lurer på hvorfor bruke penger på noe som blir slutt, hvorfor gjør vi da noe som helst når det uansett tar slutt? Alt har en slutt.

• Liker 1
Skrevet

Alle menn er ikke utro. Vet du hvorfor? Fordi det finnes kvinner som oss som ikke er utro. Ergo finnes det menn som ikke er utro.

Skrevet

Hvis alle (dvs at du har vært sammen med utallig mange menn) er utro mot deg, så er nok det mer et hint til hvordan du er som partner... Just saying. Min erfaring i livet er at hvis det er noe galt med alle andre, så er det faktisk heller en selv det er noe galt med. (Sier ikke at utroskap er greit).

• Liker 4
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Med den tankegangen der er det kanskje ikke så rart du er singel ;-)

"Ikke noe vits i snakke ut om det her, det blir jo slutt uansett"....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å grin a gett..

Anonymous poster hash: 97767...564

Griner ikke, jeg går jo på antidepressiva! Happy pills!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis alle (dvs at du har vært sammen med utallig mange menn) er utro mot deg, så er nok det mer et hint til hvordan du er som partner... Just saying. Min erfaring i livet er at hvis det er noe galt med alle andre, så er det faktisk heller en selv det er noe galt med. (Sier ikke at utroskap er greit).

Bitch.

AnonymBruker
Skrevet

Med den tankegangen der er det kanskje ikke så rart du er singel ;-)

"Ikke noe vits i snakke ut om det her, det blir jo slutt uansett"....

Men det er jo sant? Skjønner ikke hvorfor menn bruker penger på damer heller.. men nå er det stort sett mennene som stikker av da.

Hadde vært lettere om man kunne få en garanti for at det ikke ble slutt. Jeg tenker bare at forholdet blir slutt, så det er ikke vits å dra på ferie sammen, introdusere til familie og venner etc. Jeg vet jeg har et stort kontrollbehov.

Gjest Coolaid
Skrevet

Sånn tenker jeg. Hva er vitsen med å bruke penger på bursdagsgaver, reiser etc når forholdet blir slutt uansett? Siden menn bytter ut damer når de er lei. Jeg skal hvertfall aldri gjøre samme tabbe igjen, bruke masse penger på klær og ferier siden jeg blir dumpa etterhvert uansett. Det er jo bare bortkasta penger!

Bedre å være singel og bruke penger på seg selv og venner..

Ja hva er vitsen med å leve? Man dør jo bare uansett. Og hva er vitsen med å bruke penger på å leve?, for eksempel på mat, klær, bolig osv når man vet hvilke vei det går.... Å leve er bare bortkasta energi og ikke minst penger....

Skrevet

Med en slik tankegang er det ikke mye vits å gjøre noe som helst, vi skal jo alle dø en gang uansett. ;)

Hvis du ikke satser vinner du heller ingenting. Du kan være uheldig, du kan være heldig. Men det er opp til det om du velger å være positiv, bare ikke forvent at folk skal synes synd på deg hvis du ender opp alene og uten dame.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...