Gå til innhold

Crispo - ny emballasje, ny smak?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Noen som har smakt begge?

Trodde ikke at ny emallasje skulle bety ny smak også. Syns den nye er mye sprøere.

Er det noe jeg innbiller meg? :klø: Nesten ingen sjokolader er gode lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter faktisk og spiser Crispo akkurat nå, kjenner ingen forskjell i forhold til den "gamle".

Gjest Primula
Skrevet

Hæ, de kan ikke ha forandret den? Da blir jeg sint :evil: Satser på at dt var dine smaksløker som var i ubalanse. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Hæ, de kan ikke ha forandret den? Da blir jeg sint  :evil: Satser på at dt var dine smaksløker som var i ubalanse. :ler:

:ler: Bare vent. Skaff dere en av hver så kjenner dere forskjell. Den nye Crispo er crispier.

Skrevet

oi, oi, oi... dette har jeg ikke fått med meg, og så jeg om elsker Crispo :o

Dette må undersøkes :-?

Er jo ikke for ingenting jeg har valgt det nicket jeg har.... :wink:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Spiste crispo i dag jeg,men kjente ingen forskjell..

Skrevet

Ja jeg har merket det godt jeg. Jeg liker det IKKE!!

Hehe satt og tenkte på det i går faktisk, om det bare var jeg som innbilte meg at den var forandret. Den er mye mer knasende nå, det er liksom mer krisp i den. Syns det er blitt altfor mye, og føler det knaser i hele hodet når jeg spiser den. Synd de går inn for å ødelegge alle sjokolader som er på markedet. :roll:

Gjest gjest1
Skrevet
Ja jeg har merket det godt jeg. Jeg liker det IKKE!!

Hehe satt og tenkte på det i går faktisk, om det bare var jeg som innbilte meg at den var forandret. Den er mye mer knasende nå, det er liksom mer krisp i den. Syns det er blitt altfor mye, og føler det knaser i hele hodet når jeg spiser den. Synd de går inn for å ødelegge alle sjokolader som er på markedet. :roll:

Takk! Der kom bekreftelsen jeg har ventet på :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...