Gå til innhold

Game Of Thrones - Sesong 4!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere her som venter spent på første episode av sesong 4? Bare to dager i igjen!!

Anonymous poster hash: f2a24...06d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om jeg skal drøye å se det, for da kan jeg heller laste ned alle episodene på en gang å se alt etter hverandre uten å vente!

Anonymous poster hash: 27f55...d6a
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om jeg skal drøye å se det, for da kan jeg heller laste ned alle episodene på en gang å se alt etter hverandre uten å vente!

Anonymous poster hash: 27f55...d6a

Jeg begynte å se på serien for ett år siden, og så alle sesongene! Men har ventet lenge på denne sesongen, og orker ikke å vente lengre! Gleder meg!

Anonymous poster hash: 26274...113

Skrevet

Jeg skal sitte klar og vente i spenning. :jepp: Mandag kveld, var det ikke så? Ikke torsdag som vanlig?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal sitte klar og vente i spenning. :jepp: Mandag kveld, var det ikke så? Ikke torsdag som vanlig?

Der hvor jeg pleier å se episodene, står det at premieren er 6. april, altså om to dager! Tipper jeg får se episoden mandag! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Finnes allerede en tråd om Game of Thrones http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=556221&page=57

Ellers, gleder meg skikkelig mye!

Anonymous poster hash: 26fd4...0f5

Denne tråden handler bare om sesong 4! Og i den tråden står det "spoiler" og det er ikke gøy hvis folk som har lest alle bøkene avslører hva som skjer. Nei, vi trenger en egen tråd for sesong 4! :opplyser:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ja! Nøyaktig når begynner det og hvor?

Endret av O'Live
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

:bolledeig:

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden handler bare om sesong 4! Og i den tråden står det "spoiler" og det er ikke gøy hvis folk som har lest alle bøkene avslører hva som skjer. Nei, vi trenger en egen tråd for sesong 4! :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet

Den inneholder ikke bokspoilere. Grunnen til at det står spoiler er for å vise at den ikke følger NRK sin visning av serien. Handler kun om tvserien. Men for all del, ikke noe i veien for en egen tråd om sesong fire for de som ønsker det :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe inn is til middagen!

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Nøyaktig når begynner det og hvor?

Sesongpremieren er på søndag (i USA). Jeg ser episodene på "project free tv" og jeg regner med at episoden er lagt ut til mandagen :-)

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe inn is til middagen!

Mandagen mente jeg så klart! :)

AnonymBruker
Skrevet

Mandagen mente jeg så klart! :)

Det er lov til å bytte ut middagen med is når man ser på Game of Thrones. :opplyser:

Nå skal jeg bli medlem av HBO nordic igjen.

Anonymous poster hash: 3fa39...734

AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg, har skaffet CMore abonnement så det kan sees på tven i stua, ikke bare i hjemmekinoen, noe som er kjekt med en liten baby i hus...

Og i slutten av April er jo Game of Thrones utstillingen i Oslo... har så lyst, så den i Amsterdam i fjor, men skulle så gjerne sett den engang til... Men er iallefall et tips til dere andre fans!

Anonymous poster hash: 5db48...9ff

AnonymBruker
Skrevet

Det er lov til å bytte ut middagen med is når man ser på Game of Thrones. :opplyser:

Nå skal jeg bli medlem av HBO nordic igjen.

Anonymous poster hash: 3fa39...734

Helt riktig! :plystre: Gleder meg så utrolig til sesongstarten nå! Har ventet altfor lenge nå.
Jeg ser alle episodene på free tv :-)

Skrevet

Og i slutten av April er jo Game of Thrones utstillingen i Oslo... har så lyst, så den i Amsterdam i fjor, men skulle så gjerne sett den engang til... Men er iallefall et tips til dere andre fans!

Hva, når, hvor? :P Jeg har også lyst å se den. Ellers gleder jeg meg til den nye sesongen, selvfølgelig. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hva, når, hvor? :P Jeg har også lyst å se den. Ellers gleder jeg meg til den nye sesongen, selvfølgelig. :)

.

26.april-30.april i Posthallen, finner mer info ved å google.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...