goldenchanel Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Det er år og dag siden jeg har vært på hytten vår men i påsken blir det en hel uke. Vi må gå 25km på ski for å komme inn på hytten så alt som skal være med må bæres inn! Jeg har ikke noe klær på hytten fra før... Hvordan ville dere pakket? Jeg tenker jeg skal fokusere på lette ullplagg som ikke tar stor plass, og 1 sett med "inne"tøy og et sett yttertøy? Noen forslag?=)
Gjest Runforit Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Så mye er jeg på fjellet Men gode tips fra de som kan: http://www.turistforeningen.no/pakkeliste/
Maximillian Cohen Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Har du pulk eller må alt bæres i sekk? Husk dopapir...
goldenchanel Skrevet 4. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2014 Ja, jeg tenker ull og vindtett uten på Nok ull både genser, stilongs og sokker.
goldenchanel Skrevet 4. april 2014 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2014 Vi har en som går med pult, 3 som går med sekk. Dopapir, tørrmat og hermetikk er det masse av der oppe, det ble fylt opp på høsten
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 I fjellet eller på fjellet? Anonymous poster hash: 14790...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå