Gå til innhold

40-åring + 16-åring, søtt par?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg falt for min egen «fostermor»
...
I mars kunne Se og Hør bringe historien om «Den siste viking»-deltager Alexander Skadberg (20), som bor sammen med sin 24 år eldre kjæreste, Nina Ann Forsjord (44), i Bergen. Nå kan Se og Hør avsløre at paret møtte hverandre da reality-deltakeren bare var 16 år gammel.
- Sammen brukte vi fostermor-stempelet for å komme nærmere hverandre, og for å bli enklere mottatt i et samfunn som egentlig ikke godtar slikt, sier han til Se og Hør.

http://www.seher.no/kjendis/jeg-falt-min-egen-«fostermor»-70426

Blir du ikke glad på deres vegne når du leser dette? :)

Anonymous poster hash: c6c86...3c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir litt over kanten for meg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det der er ikke OK.

Anonymous poster hash: e29fc...b03
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det der er ikke OK.

Anonymous poster hash: e29fc...b03

På grunn av hudfargen hans? :klo:

Skrevet

På grunn av hudfargen hans? :klo:

hæ? :klaske:

• Liker 12
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Ikke var det greit da Woody Allen og Soon-Yi gjorde det, og ikke er det greit nå. Det blir for incestøst for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Reagerte først veldig sterkt, men så innså jeg at hadde kjønnene vært snudd hadde jeg ikke vært så overrasket, så konkluderer med at det er stor forskjell men det må da være greit.

Anonymous poster hash: 27fe1...01e
Skrevet

Det blir for sært for meg. 10 års aldersforskjell, det kunne jeg godtatt. Kaaaanskje.

AnonymBruker
Skrevet

Reagerte først veldig sterkt, men så innså jeg at hadde kjønnene vært snudd hadde jeg ikke vært så overrasket, så konkluderer med at det er stor forskjell men det må da være greit.

Du ville ha syntes det var greit hvis en 40 år gammel stefar ble kjæreste med sin 16 år gamle stedatter?

• Liker 1
Skrevet

Langt i fra søtt. Kvalmt er vel ett mer passende ord.

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er greit at en 40-åring er sammen med en 16-åring, og det spiller ingen rolle om det er mannen eller kvinnen som er eldst. Jeg tenker at dette ikke er et sunt forhold.

- Sammen brukte vi fostermor-stempelet for å komme nærmere hverandre, og for å bli enklere mottatt i et samfunn som egentlig ikke godtar slikt, sier han til Se og Hør.

Jeg har aldri hørt om noe "fostermor-stempel",. Hva ligger i det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du ville ha syntes det var greit hvis en 40 år gammel stefar ble kjæreste med sin 16 år gamle stedatter?

Det var ikke fostermoren hans, de bare brukte det som "dekknavn" for å kunne bli observert sammen med så stor aldersforskjell.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke så stor aldersforskjell uansett hvilken vei det går, særlig ikke når den yngste bare var 16 da de ble sammen!

AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt.

Anonymous poster hash: c636f...faa
  • Liker 1
Skrevet

Hun er jo ikke fostermoren hans, og de som begynner å dra inn "stemor" er jo hvertfall på bærtur.

Jeg syns det er upassende at 40åringer sjekker opp (ressurssvake) 16åringer på nett, uansett kjønn.

• Liker 6
Skrevet

Hun er jo ikke fostermoren hans, og de som begynner å dra inn "stemor" er jo hvertfall på bærtur.

Jeg syns det er upassende at 40åringer sjekker opp (ressurssvake) 16åringer på nett, uansett kjønn.

Enig!

• Liker 4
Skrevet

Ææææsj fy faen! Det der er jo bare ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...