AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jeg trenoen virkelig noen tips til bra tv-serier! Liker veldig godt serier som criminal minds, hvor det er mest fokus på å løse saker, og ikke så mye person relatert. Ser på homeland nå, og det virker ganske lovende. Ellers liker jeg Sherlock holmes, white collar, lie to me osv. Noen som har noen bra tips? :-) Anonymous poster hash: eeffe...8f0
mamma78 Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 homeland er kjempe bra, sons of anarchy er bra, revenge, breaking bad, house of cards skal vi begynne å se:)Dexter er og bra:) 1
Gjest Froskejenta Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 The wire og true detective er veldig bra serier! 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Takk! SVU synes jeg er ganske bra, har sett en del på det. Kanskje jeg skal teste ut house of cards også :-) Litt usikker på true detective, men bare sett en episode hittil. Kanskje jeg skal gi det en sjanse! Anonymous poster hash: eeffe...8f0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #7 Skrevet 6. april 2014 orange is the new black, misfits, og suits Anonymous poster hash: 4e7cc...02c 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #9 Skrevet 6. april 2014 American horror story Anonymous poster hash: d3350...f97
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #10 Skrevet 6. april 2014 Skins! Er på Netflix og er undervurdert britisk serie. Veldig bra, og skifter ut hele persongalleriet etter annenhver sesong, så de går ikke i seig-baret på noe vis. Utrolig velskrevet. The Returned / Les revenants / Gjengangere. Episode 1-3 er på Nrk.no, men hele første sesong er tilgjengelig på amerikansk nettflix. Også en utrolig bra serie. Hittil Castle er en serie jeg liker godt, mtp å løse mysterier som du nevnte. Episodene er ofte ferdig med en sak per episode også. Og, en serie som sjelden blir nevnt for tiden, men som er helt utrolig fantastisk velspilt og velskrevet er The West Wing. Anonymous poster hash: a53e3...e4f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #11 Skrevet 6. april 2014 Tusen takk! Alltid tenkt at Castle er dårlig, uten å helt vite hvorfor. Må nok prøve å gi det en sjanse :-) American horror story er nok ikke noe for meg, er tidenes største pingle... Anonymous poster hash: eeffe...8f0
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #14 Skrevet 6. april 2014 NCIS er også ganske bra, faktisk. Og Dollhouse er også litt fin. Og original! Og med en hoved-story line + episoder med litt avsluttende handling for hver episode. Anonymous poster hash: a53e3...e4f
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #15 Skrevet 6. april 2014 The Americans ☭ Anonymous poster hash: bf043...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå