Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe loreal true match foundation BILLIG på nett? Og andre sminke produkter.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tittelen sier sitt. Jeg er på utskikk etter en plass man kan kjøpe kosmetikk blant annet loreal true match foundation. De må selfølgelig sende til Norge og helst ikke være så dyre i frakt.

Om du kjenner til noen sminkebuttikker som selger billig sminke er jeg interessert.

Eg også på jakt etter eos leppepromade billig på nett.

:) hilsen sminkeguri på et strengt budsjett.

Anonymous poster hash: fa123...e61

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Hos Feelunique får du True Match Foundation for ca 93 kr, og gratis forsendelse. Det absolutt billigste jeg har klart å finne, var ca. 84 kr hos HQ Hair, men det var èn bestemt farge. Ellers har e.l.f. svært rimelig sminke, men kvaliteten kan variere noe. De har imidlertid en ordning der kundene kan skrive anmeldelser av produktene, så da får du en pekepinn.

Gjest crazycatlady
Skrevet

L' oreal tester på dyr, så bryr du deg ville jeg heller valgt isadora eller elf. Billige begge to og tester ikke på små, uskyldige, forsvarsløse dyr.

• Liker 1
Skrevet (endret)

L' oreal tester på dyr, så bryr du deg ville jeg heller valgt isadora eller elf. Billige begge to og tester ikke på små, uskyldige, forsvarsløse dyr.

... og ikke fall for fristelsen til å kjøpe billig fra Kina, alt derfra er testa på dyr.

Endret av Bea »-(¯`v´¯)-»
Gjest crazycatlady
Skrevet

... og ikke fall for fristelsen til å kjøpe billig fra Kina, alt derfra er testa på dyr.

Ja, jeg vet. Helt forjævlig. :( Virker som svært mange her inne gir faen i dyrene bare de får produktene billig nok. Fryktelig trist. Godt vi er noen som bryr oss ihverfall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...