Gå til innhold

Hva er alderen din og hvilken stil har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trådens tittel sier i grunn det meste. Jeg er nysgjerrig på om du har en bestemt stil og eventuelt hvilken stil du har i garderoben.. Føl fri til å kom med bilder både som eksempler og til inspirasjon til andre.

Anonymous poster hash: 3befa...34f
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er 39 år og jeg har pr dags dato ingen stil. Jeg var goth en gang i tiden, og mye av klærne henger igjen i det, men garderoben min er nok totalt sett håpløs.

Skrevet

Etter ymse tråder om kjæring stil og harry stil hvor jeg har prøvd å fått meg med hva det handler om, men datt fort av lasset er jeg sikker på at det finnes et ukjent antall personer som gjerne kan beskrive stillen min som begge deler, men det får bære og briste. Jeg er 84 modell har ikke akkurat det man kan beskrive som noe klassisk og ren stil, av og til er jeg rockabilly inspirert med kjoler og accessories fra Hell Bunny f.eks, enkelte dager er det den sportye siden av meg som kommer frem, så er jeg litt bohemsk, den neste dagen er det knall farger på tapeten..

I det store og det hele jeg har vel ikke en stil

Her er et par eksempler både fra den garderoben jeg faktisk har med et par innslag av noe jeg ønsker å ha (beklager på forhånd for STORE bilde)

ff622d9a3bfa6ed553594d322f7b3be7.jpg

fc9ccf28eba0c1390569fd143f7f1ab7.jpg

67fe47aa15fe2fb991fd54380cb51122.jpg

310508cee77285d6a188ebe1c7e4a973.jpg

5ca43a850eadbe3658b2e22e7355eaf0.jpg

65e69122054cbdbcf601976791772eef.jpg

6c3878f43cb3e00820735b3b00b16362.jpg

3156e520299fadd90ebff8fa19f15585.jpg

ddfebf536550e53636992cac7b712413.jpg

3f2c34fcfeda0debf4991537e9713fce.jpg

fc9468b99df6ecca3680bce8092bc9be.jpg

0eca6cab23455df16274b53d07859c15.jpg

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er 22 år og har en veldig jentete "romantisk" stil. Går i alt med blomster, fugler, krager, pastelfarger, katter you name it. De fleste ville nok sagt "hipster", haha. Prøver å få med litt 1960-talls stil med i stilen min. Siden jeg blir ganske inspirert av den stilen! :Nikke:

Endret av ohdeergod
Skrevet

23 år, og har vel egentlig ingen bestemt stil. Jeg går i veldig mye forskjellig, alt i fra kjoler og skjørt til jeans og jerseygensere. Jeg prøver etter beste evne å unngå sorte plagg i garderoben min, men det finnes selvsagt noen innslag ;). Mesteparten av klærne mine er fra butikker som typ Zara, Ralph Lauren, Massimo Dutti, HM og Michael Kors.

• Liker 2
Skrevet

Etter ymse tråder om kjæring stil og harry stil hvor jeg har prøvd å fått meg med hva det handler om, men datt fort av lasset er jeg sikker på at det finnes et ukjent antall personer som gjerne kan beskrive stillen min som begge deler, men det får bære og briste. Jeg er 84 modell har ikke akkurat det man kan beskrive som noe klassisk og ren stil, av og til er jeg rockabilly inspirert med kjoler og accessories fra Hell Bunny f.eks, enkelte dager er det den sportye siden av meg som kommer frem, så er jeg litt bohemsk, den neste dagen er det knall farger på tapeten..

I det store og det hele jeg har vel ikke en stil

Her er et par eksempler både fra den garderoben jeg faktisk har med et par innslag av noe jeg ønsker å ha (beklager på forhånd for STORE bilde)

Liker stilen din!

Jeg er også 84-modell, klesskapet mitt er ganske kjedelig, type Hennes&Mauritz-goth med litt for mange slitte plagg :P

Men ble litt inspirert nå :)

• Liker 1
Gjest Booker
Skrevet

21 år, garderoben min har 50 plagg, 25 for sommer og vår og 25 for vinter og høst (inkludert jakker og sko). Så jeg har veldig mye basic som jeg faller tilbake på hele tiden og som jeg vet fungerer for meg, strikkegensere, topper og kjoler i silke, miniskjørt osv. i nøytrale farger. Kjører heller litt på når det gjelder sko og jakker, da liker jeg at det ikke er så veldig klassisk, men heller noe med litt annen passform og ser veldig kule ut i mine øyne.

3b6e62c6beb397c96f2618fffbdbf33b.jpg

039c9f19a3a3190e16d2fd683eda0df7.jpg

bd4348274c65be399b78920f02543efc.jpg

0e875126b703043d9abbbb1f9b242fe4.jpg

dbf127e6db7272445cfff91d6089cf8c.jpg

7df1cf30c8d8faa01cf82a5fc9da55a2.jpg3ce6eb47e55704db75444ad21261eb96.jpg

9a37973efd76386cb35f2bed4908e697.jpg

Denne jakka skal jeg kjøpe når den kommer ut;
71b3ab8103bc055923aa850f0a8727ea.jpg

377831_fr_xl.jpg

Skrevet

25. Jeg liker gjerne å holde det helt basic med noe innslag av farger.

Skjermbilde+2014-04-02+kl.+01.37.45.png

Skjermbilde+2014-03-26+kl.+13.21.00.png

Skjermbilde+2014-04-02+kl.+01.35.22.png

Skjermbilde+2014-04-02+kl.+01.30.55.png

Skjermbilde+2014-04-02+kl.+01.26.56.png

• Liker 2
Gjest Booker
Skrevet

25. Jeg liker gjerne å holde det helt basic med noe innslag av farger.

Den Givenchy veska er så sykt fin!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 20 år og har preppy stil :)

Anonymous poster hash: ff216...877

Skrevet

Jeg er 22(snart) og kler meg nedtonet rocka som jeg liker å kalle det :fnise: Mest svarte klær, men ikke like ekstrem med naglebelter og sånt nå lenger.

Skrevet

28 og all over the place haha. Neida, men det jeg mener med det er vel at jeg har en god blanding av mye rart, ikke at jeg nødvendigvis klær meg veldig sært. Jeg har mye treningsklær og praktiske klær i forbindelse med det, og en del basic billig HM. Jeg elsker singleter, så det har jeg enormt mye av, liker ikke t-skjorter. Jeg er også veldig glad i farger og mønstre, og da jeg var yngre ble det kanskje litt i overkant og mye på en gang. Jeg har blitt mye flinkere til å sette sammen antrekk, og prøver å ha ett, eller maks to blikkfang. Men tillater meg fremdeles litt "kunstnerisk frihet" i klesveien om jeg føler for det :P .Stilmessig liker jeg ting som både er feminine, elegante, edgy, litt røft, litt elegant sporty. Jeg liker ikke for jentete og romantiske ting, eller for androgynt.

Skrevet

17 år, klassisk preppy. Mye perler, pastell, poloskjorter, skjørt, blazere og så videre. Ikke noe stort blikkfang på gaten akkurat, men er veldig fornøyd med garderoben min.

Gjest BabyBlue
Skrevet

20

Jeg liker å gjøre ting enkelt, men allikevel merkbart. F.eks bare en svart bukse og ingen tilbehør som blir spritet opp av en kul genser eller et skjerf som gjør noe ut av seg. Har innslag av både dyre og billige ting i garderoben min, så heller ikke i noen retning der selv om jeg elsker følelsen av klær som bare er laget på en måte som fortjener en dyrere prislapp. Investerer i klassiske ting som kan brukes gjennom årene.

Hater neonfarger og overdrevne mønstere, men elsker pasteller om våren, også kikker jeg gjennom skapet mitt om høsten og himler med øynene. Er veldig drevet av følelser og sesonger innen mote, og tar ikke på meg klær med mindre det føles riktig for den dagen. Liker ikke å stikke meg ut da jeg er sjenert og følger til en viss grad trender, men tar med vilje på meg enkeltplagg som får kommentarer eller litt ekstra lange blikk.

Har også en ting for topper (aldri t-skjorter, hater de greiene!) med vittige utsagn eller interne greier, ofte drevet av ting jeg er interessert i for øyeblikket eller om det er en tv-serie som har gjort meg hekta. Da ser feil folk rart på meg, og de rette folka kan begynne å le. Det er derimot aldri noe tacky som står på de, vil ikke heve for mange øyenbryn :P

Skrevet

Liker stilen din!

Jeg er også 84-modell, klesskapet mitt er ganske kjedelig, type Hennes&Mauritz-goth med litt for mange slitte plagg :P

Men ble litt inspirert nå :)

Å tusen takk :blomst: Så hyggelig å høre..

AnonymBruker
Skrevet

18 år og kler meg circa som dette:

vanessa-hudgens-j-brand-skinnys.jpg

Vet ikke hva stilen heter.

Anonymous poster hash: 3816e...6e3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 26 men vet ikke om jeg har en stil, men begynner i alle fall å komme meg bort fra hettegensrene, de blir forbeholdt trening:P Men jeg liker veldig godt mange klassiske og tidløse plagg, men synes ofte det er vanskelig å finne, for de blir alltid påvirket av moten som er der og da. Husker jeg fant en trenchcoat med nagler og en hvitskjorte med sånne cowboy frynser. Altså, hallo...

Liker å gå i skjørt men synes det samtidig er vanskelig å finne sko som passer til uten å være høye hæler eller andre vonde sko:\

Anonymous poster hash: e6e7b...8fc
Skrevet

Jeg har heller ikke en bestemt type stil...Kler meg slik jeg føler for.

Men jeg liker enkle skjørt som enkelt kan bli mer hverdagslig med en genser eller mer pyntet med en fin topp eller bluse.

Jeg liker godt lyse farger, blonder, gjennomsiktige topper. Men jeg liker også mørkere klær. Liker detaljer på klær som blonder, skinn, glidelåser, knapper. Spesielt på jakker...da er det lett å variere fra søt stil, til litt røffere stil.

Jeg bruker også å variere stilen med skjal, smykker, armbånd og øredobber. Men er veldig glad i diamanter, perler og stesj.

AnonymBruker
Skrevet

45 år og en miks av classic woman, litt hipster og noe rocka. Det meste er figurnært og enkelt. Ikke noe blomster eller rysjer her.

Anonymous poster hash: e1c14...7b3
AnonymBruker
Skrevet

19 - Garderoben består av 90% treningstøy som jeg ikke lenger bruker da jeg ikke trener for tiden og resten er basic-plagg. "Detaljene" som gjør hele antrekket mitt er skoene mine og det er sko jeg bruker mest penger på

Anonymous poster hash: e1824...dfb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...