Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes slengbukser er finest på de som er skikkelig tynne jeg.. da tenker jeg på sånne med mye sleng. Men, var ikke slengbukser nesten på vei inn i 2011? Jeg kjøpte meg iallfall et par slengbukser sommeren 2011.. brukte dem ikke så mye da, men jeg har dem jo ennå, får ta dem frem igjen :P

Anonymous poster hash: 7695a...bfa
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette.. er den stilen jeg snakket om. Nathalie Helgerud! Tada..

Anonymous poster hash: 278be...6bb

post-37809-0-50264600-1432244638_thumb.p

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Oi... Jeg mener, fikk bilder i hodet av det du skrev men det der toppet det veldig....!

Så lenge hun føler seg vel, I guess? :)

Anonymous poster hash: d71d3...cba

• Liker 1
Skrevet (endret)

*grøss*

Jeg ble ikke akkurat imponert over stilen hennes da jeg scrollet gjennom bloggen tidligere i dag, der var det mye rart ja.

Endret av loffen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møtte en venninne i dag, hun hadde både halve håret opp i dott bak hodet, tykke påtegna bryn som eneste sminke og sånn slåbråk kåpe, tenkte at folk i denne tråden hadde falt om av synet :laugh:

Anonymous poster hash: 43594...6bc

• Liker 6
Gjest Tigress
Skrevet

Eg er ofseleg lei den trenden med å seie "du er berre misunneleg" kvar gong nokon er usamd, og har gode argument. Som om absolutt alle meiningar berre er skinnargument for misunnelse. Djiiissses!

Skrevet

å fyttehelvete.

altså, folk får gå i det de vil så klart, men det her var grusomt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eg er ofseleg lei den trenden med å seie "du er berre misunneleg" kvar gong nokon er usamd, og har gode argument. Som om absolutt alle meiningar berre er skinnargument for misunnelse. Djiiissses!

Dreier ikke denne tråden seg om hvilke trender innen klær/sko/mote man er lei av?

Anonymous poster hash: de8f5...989

• Liker 5
Gjest Tigress
Skrevet (endret)

Dreier ikke denne tråden seg om hvilke trender innen klær/sko/mote man er lei av?

Anonymous poster hash: de8f5...989

Jaudå, men somme tider kan ein vel velje å tolke tittelen litt fritt, eller?

Men, strengt teke så står det jo heller ikkje det, då.

Endret av Tigress
Skrevet

Okei. Dette er langt fra stilen min. Men folk får gå som de vil, selvsagt. Så lenge hun føler seg fin ☺

Skrevet

Det er ikke alle som kler skinny jeans. Spesielt ikke vi med brede hofter og litt mage. Jeg har brukt bootcut i alle år og kommer ikke til å slutte med det.

Anonymous poster hash: 895e9...01a

Enig. Syns det samme gjelder for de som er veldig tynne/smale. De får mer former og balanse i figuren men en bootcutbukse. Også er bootcutbukse såååå mye finere sammen med fritidsko.

• Liker 2
Skrevet

Har tykke grå tennissokker dyttet nedi pumps noensinne vært trendy?

• Liker 1
Skrevet

Takler ikke den festivaltrenden som kommer tilbake hver sommer. I år er den jo ekstra fæl, siden 70tallet er tilbake igjen i tillegg, så da slår de tydeligvis to fluer i en smekk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Takler ikke den festivaltrenden som kommer tilbake hver sommer. I år er den jo ekstra fæl, siden 70tallet er tilbake igjen i tillegg, så da slår de tydeligvis to fluer i en smekk.

Helt jævlig! Og så 70-tallsstilen som var så lurvete og fæl!! Festival + 70-tall = væææææh!

Anonymous poster hash: 9ae9c...126

Skrevet

Har tykke grå tennissokker dyttet nedi pumps noensinne vært trendy?

Hun hadde vel altfor løse pumps 😂😂

• Liker 1
Gjest Bergtekjen
Skrevet (endret)

Hårdott plassert midt oppe på hovudet.

Lange, vide cardiganer.

Ugler overalt!! (Interiør.) Og den samme ugletegninga om att og om att!

Altfor tjukke/tynne/høge påtegna augebryn.

Edit: Kom på ein ting til: Villmannsskjegg.

Endret av Vaffel_nerd
Skrevet (endret)

Synes ikke hun var veldig heldig med dette her heller...

IMG_5411.jpg

Er det virkelig en trend å bruke joggesko i alskens former og fasonger til absolutt ALT?

Det bunadsbilet noen nevnte over her provoserte selv meg som ikke bryr meg særlig om bunad en gang :P

Endret av daemonia
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

- At alle skal se ut som motebloggere / at de skal på fest hver dag. Hva er egentlig greia med full makeup, smykker, pensko og stil som en fuckings Kardashian søster selv om man bare skal på skolen eller den dølle kontorjobben sin? Jeg er for at folk skal kle seg pent altså, men MÅÅÅ man ha smokey eyes og en kilo med øreringer på for å kle seg pent?

- 90-talls trenden gutta på løkka går med. Normcore/hipster med en caps de har funnet på hytta og en regnjakke fra OL 94`. Det verste med denne stilen er vel at de jobber så hardt for å se ut som om de gir faen..

-Pastellhår.

-Treningshysteriet. Jeg savner den tida da det var helt greit å drive med håndball et par ganger i uka og spise grandis på fredag. Nå er det så mye kyllingfilét og torsk at jeg blir gal. Det er som om man ikke trener ordentlig hvis man ikke kjører split-program seks dager i uka og "skeier" ut med eggehvitefluff på søndagene.

-T-skjorter for gutter som er slimfit og innmari lange! Ser nesten ut som en tunika. Mangler bare en strømpebukse og en liten hatt så er det robin hood neste.

- Trenden med jenter som kler seg som om de er et ukronet motegeni. Et eksempel på dette er Nathalie Helgerud.. vi snakker sleng-capri-bestemorbukser med blomstermønster, glittersokker i spisse pumps og en skjorte som er tatt rett ut fra BI. Bestem deg jente! Det ser ut som om klesskapet ditt har angrepet deg.

- Fisefine jenter. Er utrolig lei av at alt skal være så pretensiøst og flott. Drinkene skal være flotte, maten skal se ut som små kunstverk, alt er styla fra topp til tå, veska er den nyeste, håret er klippet på den mest trendy salongen, neglene er lakka som små bringebær og alt rundt de skal være som en forlenging av Aker Brygge. Er det ikke mulig å bare ta seg en øl ,roe seg ned et par hakk og ha det gøy uten at den bittelitt skeive midtskillen ødelegger hele kvelden.

-Acne. Og Zara-modell "looken". Merkelig uformelige klær i merkelig uformelig stoff.

Over til ting som ikke har med klær å gjøre:

- Vegan, hvetegress, chiasmoothie. Heia den normale brødskiva og en appelsinjuice! ( jada jeg vet det er godt for miljøet og dyra at folk er veganere, men det er så...jævla trendy)

-kulturnazier. De trendy hipsternissene som bare ser på dokumentarer , drar på kjipe teaterforestillinger og leser bøker ingen har hørt om.

Dette. ALT dette! Jeg liker deg! Du hadde vært morsom å hate på folk med :D

Anonymous poster hash: fe4eb...266

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Holymoly! Hva skjedde?? Hvorfor ser hun sånn ut??:(

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg over blogger-trenden. At det er helt innafor å bruke "karrieren" sin på narsissisme, selvdyrkelse og å sole seg i glansen av komplimenter over nett. Tenk å ha som jobb å promotere seg selv når en ikke har noen talent. Da eier man virkelig ikke skam. Bare det å vie livet sitt til selfies, arrangere bilder og et voldsomt overforbruk er helt absurd for meg. Og jeg liker en fin livsstil, shopping, dyre vesker/sko/klær og reising, for all del, jeg tror ikke jeg er perfekt, men norske blogger drar det hele så vanvittig ut av proporsjoner at det blir bare kvalmt. Når man feks ser hva nettenestea shopper for på en helg i Paris så er jeg oppriktig talt bekymret for hvilket forhold enkelte har (og får) til penger...

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...