AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Jenta som jobber på treningssenteret jeg har gått de siste årene. Jeg tror vi har en slags vibbe mellom oss. I perioder...men, er ikke helt sikker. Så er det rolig og i perioder. Får av og til følelsen av at stemningsleiene våre er i sync. "Problemet" er at jeg er over 30 og hun er ikke 20 enda. Jeg er veldig fysisk tiltrukket av henne, men liker jo henne og måten hun er på. Virker som ei grei dame... Hva skal jeg gjøre? Og dere som vil komme med moralpreken om alder og "gammelgris". La være..ok? Har lyst å prøve... Men kan jo hende jeg tar feil og dummer meg skikkelig ut og ;/Anonymous poster hash: 85031...5ba
Crobern Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Hva med å spørre henne om hun vil være med og ta en kaffe? 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Over 30 vil si? Anonymous poster hash: afd5f...273 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 gammelgris Anonymous poster hash: 6be18...6d0 4
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 Hva med å spørre henne om hun vil være med og ta en kaffe? Hun høres litt ung ut til å spørre om noe slikt. Jeg tror korrekt måte å be henne ut på er; "blirru me på makkern å spise litt snæks?". Anonymous poster hash: 13eb9...315 6
Crobern Skrevet 4. april 2014 #6 Skrevet 4. april 2014 Hun høres litt ung ut til å spørre om noe slikt. Jeg tror korrekt måte å be henne ut på er; "blirru me på makkern å spise litt snæks?". Anonymous poster hash: 13eb9...315 Unge drikker kaffe i dag, vet du. Det er jo så mye å velge i. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #8 Skrevet 4. april 2014 Du vil pule henne altså, bare det? I første omgang i alle fall :SAnonymous poster hash: 6e10d...31e 1
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #9 Skrevet 4. april 2014 I første omgang i alle fall :SAnonymous poster hash: 6e10d...31e Da synes jeg du skal holde deg unna. Det lukter for mye av seksuell predator av deg. 11
Gjest TheRighteous Skrevet 4. april 2014 #10 Skrevet 4. april 2014 (endret) Da synes jeg du skal holde deg unna. Det lukter for mye av seksuell predator av deg. Det ser ut som at det var en annen enn ts som svarte deg der! Endret 4. april 2014 av TheRighteous 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #11 Skrevet 4. april 2014 Da synes jeg du skal holde deg unna. Det lukter for mye av seksuell predator av deg. Jameneh :/Anonymous poster hash: 6e10d...31e 1
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #12 Skrevet 4. april 2014 Det ser ut som at det var en annen enn ts som svarte deg der! Vel, det går jo for det samme.
Gjest TheRighteous Skrevet 4. april 2014 #13 Skrevet 4. april 2014 Vel, det går jo for det samme. Tja..
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #15 Skrevet 4. april 2014 Da synes jeg du skal holde deg unna. Det lukter for mye av seksuell predator av deg. Det lukter moralist av deg! Anonymous poster hash: 8282f...df9 4
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #16 Skrevet 4. april 2014 Det lukter moralist av deg! Anonymous poster hash: 8282f...df9 Vel, hvis det å beskytte tenåringsjenter mot seksuelle predatorer gjør meg til moralist, så er jeg det. 7
Gjest LadyGlaGla Skrevet 4. april 2014 #17 Skrevet 4. april 2014 Kanskje hun ser på deg som en storebror eller en onkel....jeg hadde tenkt meg nøye om hadde jeg vært deg, for det er mye mulig hun verbalt river hodet av deg om du prøver deg.
Gjest Tingelinling Skrevet 4. april 2014 #18 Skrevet 4. april 2014 Hun har betalt for å være hyggelig med deg. Dette er viktig å huske på når du setter inn støtet. Sett deg ned i resepsjonen og sjekk ut om hun er like hyggelig mot alle som kommer innom. Dersom hun er EKSTRA hyggelig med deg i forhold til alle andre, kan du jo be henne ut. Hun opplever nok ganske ofte at kundene legger an på henne, så det er ikke noen sosial nedtur for deg dersom hun takker nei. 6
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #19 Skrevet 4. april 2014 Hun har betalt for å være hyggelig med deg. Dette er viktig å huske på når du setter inn støtet. Sett deg ned i resepsjonen og sjekk ut om hun er like hyggelig mot alle som kommer innom. Dersom hun er EKSTRA hyggelig med deg i forhold til alle andre, kan du jo be henne ut. Hun opplever nok ganske ofte at kundene legger an på henne, så det er ikke noen sosial nedtur for deg dersom hun takker nei. Det har jeg alt sjekket... Hun pleier hilse på meg med en annen innlevelse. Og vi har vært innom noen turer med noe som grenser til/er flørting, men så legger liksom ting seg igjen. Kanskje fordi jeg trekker meg...Anonymous poster hash: 6e10d...31e
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2014 #20 Skrevet 4. april 2014 Hun har betalt for å være hyggelig med deg. Dette er viktig å huske på når du setter inn støtet. Sett deg ned i resepsjonen og sjekk ut om hun er like hyggelig mot alle som kommer innom. Dersom hun er EKSTRA hyggelig med deg i forhold til alle andre, kan du jo be henne ut. Hun opplever nok ganske ofte at kundene legger an på henne, så det er ikke noen sosial nedtur for deg dersom hun takker nei. Godt poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå