Gå til innhold

blødning - spontanabort?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lilletrille

Hadde eggløsning for tre dager siden. Venter ikke mensen før om minst 10 dager. (har lange sykluser). Men i går kveld blødde jeg. Ikke så mye. Det meste kom på en gang, og i dag har det vært bittelitt. Hva er dette? Kan jeg ha rukket å bli gravid og miste igjen på tre-fire dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det kan ha vært en festeblødning (en liten blødning som noen får når det befruktede egget graver seg ned og fester seg ui livmoren), men er usikker på om det er litt tidlig for det.

Du kan ikke ha rukket å bli gravid og miste alt så kort etter eggløsning, en veldig tidlig spontanabort vil være en mensen som er forsinket med et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrille

Takk for svar, gjest. Lurer på hva det kan ha vært da. Tror ikke det var mensen. Den har aldri kommet for tidlig før. Dessuten var det jo bare litt blod en dag. Vanligvis holder det på ei uke. Håper det ikke er noe i veien med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha vore festeblødning du har hatt, men det var litt tidlig om du hadde eggløysing for tre dagar sia. Eit egg brukar ca 1 veke på å vandre ned til livmora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrille

oj. Når jeg tenker meg om kan det være en uke siden faktisk. Bruker ladycomp, og den har hatt røde dager i mer enn en uke. Et par dager i mdn blinker det røde lyset. Trodde kanskje det betydde eggløsning. Er ikke helt sikker. Spennende. Sommerfugler i magen jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Ladycomp`n blinker betyr det at hvis du har sex på disse dagene, er det stor sjans for å bli gravid! Eggløsning er forventet om 2 dager.

Jeg har også hatt noen rare blødninger denne måneden og mensen pleier som regel og komme til samme tid hver måned! Så jeg vet ikke hva som skjer jeg, bare håper det ikke er noe galt!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Da kan det faktisk ha vært at blødningen kom av selve eggløsningen også. Noen får en liten blødning da, og det er gjerne et tegn på at da er du ekstra fruktbar (vet ikke om det er sant eller bare overtro da men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrille

Har blødd litt i dag også, men ikke mer enn at det holder med et truseinnlegg. Blir litt småbekymret jeg. Blir egentlig ikke så veldig skuffa om jeg ikke er gravid. Vi har jo nettopp begynt å prøve. Men er litt redd for at det skal være noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrille

Hvor lenge varer festeblødningen da? Har blødd litt hver dag siden søndag nå. Men det kan ikke være mensen. Det er det altfor lite til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Jeg var plaget med spotting etter at jeg sluttet med p-piller. Startet ca 5 mnd etter jeg slutta, og varte i ca 2 mnd, da begynte jeg med Pergotime, og siden har det vært borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrille

Da er det ikke det jeg har. Kom rent blod første dagen. Rosabrun utflod etter det. Men det er ikke mensen heller. Altfor lite til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hba har du brukt tidligere for å beskytte dere mot uønskede graviditeter? Har du brukt piller så kan det være litt etterdønninger i hormonene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletrille

Brukte p-piller før ja. Sluttet for sju måneder siden. Hadde veldig lange sykluser til å begynne med, men det har vært stabilt de siste fire mnd. Har vært en del kvalm de siste to ukene også. Ikke matlyst i det hele tatt. Kanskje fordi jeg ubevisst er litt bekymret/spent. Begynte å prøve denne mnd., så har jo et lite håp om at jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...