AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Bor i kalde nord, har stor innkjørsel/gårdsvei med en forholdsvis lang bakke, har de siste årene betalt en bonde til å brøyte. Til en fast sum hver vinter. Det siste året har han bare blitt sløvere og sløvere, kan gå dagevis uten at han gidder å komme å brøyte, og jeg blir så sinna!!! Har mest lyst å gi ham sparken på flekken, men da står man jo i beit... Han tar en ganske høy sum på fastprisen, pris for 40 brøyterunder til sammen som da er prisen, enten han må brøyte 100 gang eller 10 ganger. Da vi inngikk avtale var det ikke måte på, det skulle brøytes omså julaften kveld, det så han på som enselvfølge. Vel nå har det snødd i 3 dager, det er 30 cm nysnø minst, og han har ikke brøytet siden tirsdag. Har ringt, sendt sms, uten svar. Men aktiv på facebook er han. Hva gjør man i slike situasjoner? Føler meg helt låst, i dag har jeg heldigvis fri, men han VET vi må ha brøytet når det er over 10 cm, men neida. Er drittlei av å parkere i gata, bilen blir nedsnødd og frest ned av plogen, men jeg komner ikke opp til huset og garasjen med bilen. Mannen kommer seg opp, med nød og neppe, men den bilen tør ikke jeg å bruke, samt han er på jobb hver dag, jeg er helt lpst hvis jeg har kveldskuft og mannen på dagskift, kommer meg ikke fram! Hva faen gjør man med slike slubberter??Anonymous poster hash: 4d83d...934
smilo Skrevet 5. april 2014 #2 Skrevet 5. april 2014 Finn en annen brøyter og si opp den avtalen dere har
Ferdigstudent Skrevet 5. april 2014 #3 Skrevet 5. april 2014 Du nekter å betale full pris for en tjeneste han ikke leverer etter avtalen, da kommer han seg nok kjapt på beina.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #4 Skrevet 6. april 2014 Kjøp snøfreser, finn en annen eller flytt til mer siviliserte strøk. Anonymous poster hash: 41dd2...c06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå