Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag tenkte jeg å ta en tur til kjæresten min. Vi har i det siste hatt store problemer med å finne på ting å gjøre, og nå føler jeg at grensen hans er nådd. Det føles rett og slett ut som om han er litt lei av å kose og se på film. Jeg skjønner jo det, men han legger det så utrolig mye opp til at det alltid er jeg som skal finne på noe nytt!

Vi skal flytte sammen til høsten, men jeg begynner nå å bli redd for at han skal bli lei av meg innen den tid. Vi har også mindre sex enn før, dessverre..

Men temaet er i dag.. Vi skulle finne på noe. Jeg skal kjøre en tur til han og vi bestemte oss for å invitere over noen venner. Han ville ta med en kompis til. Men denne kompisen ville ikke at vi skulle være oss fem. Så nå blir det bare meg, kjæresten og den kjipe kompisen hans. Jeg er rett og slett stuck på en guttekveld med gaming... Misforstå meg rett, jeg kan godt ta et game i blant, men å game med disse to? Er dette rimelig av kjæresten min, når det egentlig var avtalen at vi skulle finne på noe? Han sa at vi bare kunne drite i kompisen, men jeg orker virkelig ikke at kjæresten skal gå rundt hele dagen og være pødden på grunn av det. Vil heller ikke være bitchen som krever kjæresten ene og alene.

Hvem er egentlig urimelig her?

Og hva kan vi gjøre for å finne gnisten igjen?

Anonymous poster hash: 22604...5fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...