AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #1 Skrevet 4. april 2014 Sånne til nese og hake... Som tørker og man skal rive ut hudormer og sånt. Virker de eller er det bare tull? Anonymous poster hash: cf80a...ae5
Chelsea82 Skrevet 4. april 2014 #2 Skrevet 4. april 2014 Jeg har prøvd flere merker og syns Biore sine funker. Men det er viktig å gjøre et godt grunnarbeid slik at stripsen får godt nok feste. jeg pleier å pele huden først, deretter ta en mudmaske for å få ut så mye olje som mulig slik at stripsen får feste. Deretter tar jeg en varm dusj hvor jeg også vasker av masken, for at varmen skal gjøre så porene åpner seg. Når jeg da bruker stripsen funker den. Om jeg ikke gjør det ovenfor funker det i mindre grad.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #3 Skrevet 4. april 2014 Hvor selger de dette? Har noen sorte prikker på siden av nesa jeg godt kunne fjernet hvis det går an Anonymous poster hash: 60f68...dc5
Gjest Yellowrose Skrevet 4. april 2014 #4 Skrevet 4. april 2014 Hvor selger de dette? Har noen sorte prikker på siden av nesa jeg godt kunne fjernet hvis det går an Anonymous poster hash: 60f68...dc5 De selger nivea clear up strips på H&M
Gjest Yellowrose Skrevet 4. april 2014 #5 Skrevet 4. april 2014 (endret) På meg virker de bare på nesa, ikke hake eller panne. Og de får ikke ut alt, men synes det kommer mye på stripsen Lurt å bruke dem etter man har dusjet. Endret 4. april 2014 av Yellowrose
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #6 Skrevet 5. april 2014 På meg virker de egentlig og bare på nesa. Jeg vet ikke hvor mye effekt de har da - nesa mi er alltid full av prikker uansett. Men det pleier være mye på stripsen når jeg tar de av, så jeg går ut i fra at det hadde vært verre hvis ikke. Jeg pleier å ha de på lengre enn det står på pakken da, synes det funker bedre når den får tørket skikkelig. Jeg bruker nå en pakke som er hvit med litt lilla på, husker ikke merke, men fikk denne anbefalt på VITA. Hun sa Niveas ikke fungerte på henne, men denne gjorde det. Nivea fungerer på meg da. Anonymous poster hash: f95ae...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå